Polnoč v Parizu je prejšnji teden postal najuspešnejši Allenov film v Severni Ameriki v zadnjih 25 letih: od premiere (20. maja) je namreč v ZDA in Kanadi prinesel v blagajne že več kot 23 milijonov ameriških dolarjev. Drugod po svetu mu gre še bolje: film, v katerem Owen Wilson igra uspešnega televizijskega scenarista, ki sklene svojo donosno losangeleško življenje zamenjati za pisanje romanov v Parizu, je v drugih državah pridelal že 35,7 milijona dolarjev.
Še vedno pa ostaja Allenov najuspešnejši film v ZDA in Kanadi Hannah in njene sestre iz leta 1986, ki mu je prinesel skupno 40,1 milijona dolarjev.
Po Barceloni (Vicky Cristina Barcelona) in Londonu (You Will Meet a Tall Dark Stranger) z vmesnim "odmorom" v svojem ljubem New Yorku (Whatever Works) je dogajalni prostor tokrat preselil v francosko prestolnico. Za Woodyja je namreč vsak film "kot ljubezenska izjava nekemu kraju". "Na velika platna projiciram svoje občutke do krajev, ki mi nekaj pomenijo." Naslednja je na vrsti serenada Rimu. V filmu z naslovom Bop Decameron naj bi nastopili Penelope Cruz, Ellen Page, Alec Baldwin in - po večletnem igralskem odmoru - tudi režiser sam.
Brez strahu pred gusarji
"Da je leta 2011 75-letni režiser še vedno relevanten, ko gre za množičen obisk kinodvoran, je resnično neverjetno," je bil navdušen analitik kinoobiska za hollywood.com. "Že od premiere naprej se mora spopadati z blockbusterji." To je seveda deloma tudi ključ do njegovega uspeha: film je v ameriških kinematografih štartal vzporedno s Pirati s Karibov in tako ponudil osvežujočo alternativo za vse, ki so že krepko siti kapitana Jacka Sparrowa.
Obenem pa se je treba zavedati, da izračuni zaslužka zaradi napihnjenih cen vstopnic ne ustvarjajo realne slike o obiskanosti filma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje