Poleg zunanje kozmetike se bistvo AMG skriva pod motornim pokrovom. Foto: Mercedes-Benz
Poleg zunanje kozmetike se bistvo AMG skriva pod motornim pokrovom. Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-Benza E 63 AMG tako pogaja 5,5-litrski motor V8 z največjo močjo 386 kilovatov (525 KM) in navorom 700 Nm, ki so ga prvič vgradili tudi v novi CLS 63 AMG. V primeru, da se kupec odloči še za dodaten paket AMG Performance, pa se moč motorja poveča na 410 kilovatov (557 KM) in navor na 800 Nm.

Kljub presežkom moči pa pri Mercedes-Benzu zagotavljajo, da je povprečna poraba goriva pri limuzinski različici le 9,8 litrov na 100 kilometrov, kar je 22 odstotkov manj kot pri predhodniku, 6,3-litrskem motorju V8. Zasluge za nižjo porabo goriva pa ne pripisujejo le samemu novemu sodobnejšemu motorju, ampak tudi kombinaciji prilagoditev nekaterih drugih sklopov, na primer servo krmiljenja. Pogonski agregat avtomobilu zagotavlja pospeške od 0 do 100 km/h v 4,3 oziroma 4,2 sekunde, hitrost pa je pri obeh različicah motorja elektronsko omejena na 250 km/h.

Prvi kupci bodo avtomobile predvidoma dobili septembra letos, okvirna cena limuzine naj bi bila približno 106 tisoč evrov, karavana pa dobrih 108 tisoč evrov. Za paket AMG Performance pa naj bi kupci doplačali še nekaj več kot osem tisoč evrov.