Audi bo svojim oblikovnim smernicam ostal zvest tudi pri novi generaciji A3. Foto: Audi
Audi bo svojim oblikovnim smernicam ostal zvest tudi pri novi generaciji A3. Foto: Audi

Audi je s predstavitvijo prototipa A3 concept, ki temelji na prihodnji generaciji uveljavljenega modela, nakazal možnost širitve ponudbe.

Pri dosedanjih generacijah A3 v ponudbi še ni bilo klasične triprostorske limuzine, z novo pa očitno prihaja tudi nekaj avtomobilske klasike. Eden izmed razlogov je verjetno tudi dimenzijska rast avtomobilov v posameznih razredih in nekaterim kupcem je dosedanja najmanjša Audijeva limuzina A4 postala preprosto prevelika. Med prestižneži ter predvsem na vzhodnoevropskih in ruskem trgu namreč limuzine še vedno predstavljajo prepomemben delež, da bi se bili izdelovalci pripravljeni odpovedati potencialnim kupcem. Kot se za znamko spodobi, so v predstavljeni prototip vgradili zmogljiv 2,5-litrski petvaljnik z največjo močjo 300 kilovatov (408 KM), ki poganja vsa štiri kolesa. Za prenos moči pa skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik S tronic.

Glede podrobnosti prihoda nove generacije A3 so pri Audiju še precej redkobesedni, glede na obliko prototipa pa je že bolj ali manj jasno, kakšen bo novi A3.

Kot je že v navadi, je mogoče pri vseh različicah pričakovati enako podobo sprednjega dela ter razlike na zadku, vključno z dolžino vozila. Limuzina bo verjetno najdaljša, sodeč po prototipu bo dolga približno 444 centimetrov. Prototip je v širino meril 184 centimetrov in v višino 139, kar je z nizko silhueto le še dodatno poudarilo njegov športni značaj. Konstruktorji so namreč poleg zmogljivega motorja uporabili tudi športno podvozje iz trenutne različice RS3 sportback.