Malo je avtomobilov, ki so se skozi zgodovino temeljito preoblikovali iz generacije v generacijo, pa so bili ob tem prodajno vedno najuspešnejši znotraj svoje znamke. Ibiza je tipičen primer.
Peta generacija je luč sveta sicer ugledala že leta 2017, a je bila temeljito prenovljena letošnjega aprila.
Oblikovno ibiza izraža poslanstvo znamke narediti uporaben, a všečen ljudski avtomobil, ki izstopa z oblikovnimi potezami, ki jim pri Seatu radi rečejo španski temperament. Zunanja prenova je bila tokrat minimalistična, zato pa so večje in pomembnejše spremembe vidne v kabini. In te bodo všeč predvsem mladim. Španski Seat izstopa pri starosti svojih kupcev. Ti so v povprečju mlajši kot pri koncernskih znamkah in to s koristjo izkoriščajo.
V kabini izstopajo obarvani zračniki
Kabina ne ponuja dolgočasja. Že nekaj let stavijo na varnostne in predvsem zabavne sisteme. Že leta je avto povezljiv, zaradi nadpovprečne avdioopreme tudi glasen in zadaj po novem odstopa od večine z v ambientalno svetlobo obarvanimi obrobami zračnikov.
Marsikomu to ne pomeni prav veliko, ampak mladim je to verjetno kul!
S paketom opreme FR kupcu ponuja približno toliko, kot če bi izbrali paket style, le da bo njena podoba bolj športna. Tu nastopi majhna težava.
Živahen litrski turbo motor
Vedno več avtomobilskih znamk namreč pakete opreme pogojuje z izbiro motorjev, in če želite izbrati elegantnejšo opremo style, se boste morali zadovoljiti z litrskim bencinskim motorjem, ki ponuja 70 kW, ali različico s pogonom na zemeljski plin in močjo 66 kW.
Opremi FR pa pripada najmočnejši litrski motor, ki ponuja 81 kW. Skupaj s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom se zdita popolnoma spodoben paket, navsezadnje avto z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot 7 sekundah.
Kako se je obnesel, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje