Najdlje je šel Pininfarina, ki jih je na študiji štirivratne limuzine pininfarina X razvrstil v obliki romboida. Zavijala je zgolj s prednjim v karoserijo skritim kolesom, moč zadaj vgrajenega 1089-kubičnega Fiatovega štirivaljnika pa se je na podlago prenašala le prek zadnjega, prav tako skritega kolesa. Bočni kolesi sta bili namenjeni zagotavljanju stabilnosti avtomobila.
Študija je bila tudi vaja v aerodinamiki, saj se je ponašala z zašiljenim prednjim delom s pod steklom skritimi tremi žarometi, okroglimi linijami karoserije ter navpičnima krilcema na zadku. Z majhnim 32-kilovatnim motorjem je nakazovala, da gre tudi za študijo gospodarnega avtomobila.
Pininfarina X je ostal omejena zgolj na en primerek, sledil pa mu je še prav tako aerodinamični prototip pininfarina Y z "običajno" razvrstitvijo koles.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje