Novi C4 se bo za kupce spopadel s številnimi tekmeci, na kar je dobro pripravljen. Foto: M. Kr.
Novi C4 se bo za kupce spopadel s številnimi tekmeci, na kar je dobro pripravljen. Foto: M. Kr.

Novi C4 prihaja na trg dobro opremljen za boj s tekmeci v razredu, kjer ponudbe ne manjka. Vabi pa s svojo podobo, vsebino in nazadnje s ceno.

Zunanja podoba novinca izraža precej več elegance in odločnosti, kot jo je imel njegov predhodnik. C4 je s podobo in zasnovo zapeljal po kolesnicah večjega sorodnika C5, kar mu zna prinesti več uspeha na različnih evropskih trgih. Poleg privlačnejše embalaže pa se bo kupcem poskušal priljubiti tudi z boljšo in izdatnejšo vsebino. V primerjavi s predhodnikom je avto zrasel za pet centimetrov in meri v dolžino 433 centimetrov, kar je na zgornji meji razreda, in pomeni več prostorskega udobja v potniški kabini ter prtljažnik s prostornino 408 litrov. Opazna razlika v primerjav s predhodnikom je, da so se odpovedali volanu s fiksnim sredinskim delom in se vrnili h klasiki, ki bo manj plašila kupce. Vabila pa bo pestra ponudba motorjev, štirih dizelskih in treh bencinskih, z razponom moči od 70 (95 KM) do 115 (156 KM) kilovatov.

Za vstopni model z najšibkejšim bencinskim motorjem bo treba v Sloveniji uradno odšteti 14.890 evrov, vendar so za prvi mesec že napovedali akcijsko ponudbo, ki lahko ceno zmanjša tudi do 2.900 evrov.

Poleg ugodnih ceno bo za privabljanje kupcev poskrbel še izdaten seznam serijske opreme in zbirka naprednih tehnoloških dodatkov, ki povečujejo varnost, udobje ali pa zagotavljajo malce drugačnosti. Na primer od povsem kozmetične možnosti nastavitev različnih barvnih osvetlitev, opozorilnih tonov in podobnega, do precej bolj vsebinskih, kot so ultrazvočni nadzor mrtvega kota in še cela zbirka elektronskih sistemov za varnejšo vožnjo. Da je raven varnosti v novincu visoka, pa dokazuje že tudi pridobljenih pet zvezdic na preizkusnem trčenju Euro NCAP.