Manj hrupa, vendar več napredka, je ključna ugotovitev letošnje raziskave KPMG Indeksa pripravljenosti avtonomnih vozil (AVRI), saj so se oblasti osredotočile na regulatorne in družbene dejavnike tehnologije.
Tretja izdaja indeksa KPMG AVRI za leto 2020 ocenjuje napredek 30 držav pri sprejemanju in napredovanju na področju AV in ugotavlja, da je večina povečala pripravljenost na AV v zadnjem letu.
Brezkontaktna dostava in javni prevoz
"Začeli smo opažati transformacijski potencial AV tehnologije," je povedal Richard Threlfall, globalni vodja za infrastrukturo v KPMG International. »Na področju AV, ki delujejo varneje in učinkoviteje, je bil dosežen ogromen napredek. Vozila brez voznika bi lahko imela širšo vlogo pri izpolnjevanju novih zahtev za prevoz ljudi in blaga, ki izhajajo iz pandemije covida-19. Na primer gnečo javnega prevoza bi lahko delno olajšali avtonomni avtobusi, ki bi zagotovili socialno distanco, medtem ko lahko AV pri odpremi blaga zadostijo povpraševanju po brezkontaktni dostavi."
Ocene določene glede na kazalnike
Razširitev uporabe in končna vključitev AV v vsakdanje življenje je v veliki meri odvisna od tega, kaj države storijo za nadaljnji razvoj in uporabo AV.
AVRI vrednoti države po 28 kazalnikih, da oceni njihovo pripravljenost in napredek pri nadaljnjem uvajanju in inovacijah AV. Kazalniki so organizirani v štiri stebre: politika in zakonodaja, tehnologija in inovacije ter infrastruktura in sprejemanje potrošnikov.
Države, ki so trenurno najbolj pripravljene za avtonomna vozila so Singapur, Nizozemska, Norveška, ZDA, Finska, Švedska, Južna Koreja, Združeni Arabski Emirati, Velika Britanija in Danska. V letošnjem letu se je sicer na seznam uvrstilo pet novih držav: Belgija (21), Čile (27), Danska (10), Italija (24) in Tajvan (13).
Povečanje testnih območij
Na splošno AVRI 2020 kaže, da je večina držav povečala svojo pripravljenost na AV, saj je 17 od 25 držav, ki so se profilirale v letu 2019, v AVR 2020 izboljšalo svoje ocene. Zlasti se povečuje število voznikov AV in testnih območij - približno dve tretjini od 30 držav in jurisdikcij v AVRI imajo območja, določena ali odobrena za testiranje AV.
Singapur se je letos uvrstil pred Nizozemsko, ki je bila do sedaj vodilna, kar je odraz številnih korakov, ki so jih od začetka leta 2019 storili za nadaljnji napredek na področju AV. Objavili so nacionalne standarde za AV in odprli desetino vseh javnih cest v Singapurju za testiranje AV.
Tako Singapur kot Nizozemska sta vodilni pri promociji električnih vozil (EV), ki so ključni predhodnik AV. Singapur načrtuje množično povečanje števila polnilnih postaj za EV, in sicer od 1.600 do 28.000 do leta 2030, Nizozemska pa ima največ EV polnilnih postaj na prebivalca. Norveška je medtem vodilna na področju EV in je poleg obsežnih preizkusov AV v Oslu vzpostavila tri avtobusne proge AV.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje