Strokovnjaki ugotavljajo, da so k porastu zanimanja za električna kolesa močno pripomogle spremenjene vremenske razmere z bolj suhimi in toplejšimi zimami, ki so precej podaljšale kolesarsko sezono. V Nemčiji se je prodaja električnih koles med vsemi kolesi leta 2018 v primerjavi z letom poprej povečala kar za 36 odstotkov, kar pomeni, da so lani v tej državi prodali 980 tisoč električnih koles.
To pomeni, da je bilo električno skoraj vsako četrto prodano kolo, saj so lani zasedla 23,5-odstotni prodajni delež. V skladu z napovedmi naj bi se delež električnih koles srednjeročno povečal na 30 odstotkov, dolgoročno pa vsaj na 35 odstotkov. V Nemčiji so lani sicer prodali 4,18 milijona koles vseh vrst.
Pomoč države
Podobno rast so zaznali tudi na Nizozemskem, kjer so lani prodali 38 odstotkov več električnih koles kot leta 2017, prodajna številka v tej tradicionalno kolesarski državi pa se je ustavila pri 409.400 električnih kolesih. Kot opaža sekcija za kolesarstvo pri nizozemskem industrijskem združenju RAI, se je delež električnih koles v prodaji koles z 31 v enem letu povečal na 40 odstotkov.
Švedska tudi zaznava porast prodaje električnih koles. Leta 2018 so namreč imeli 51-odstotno povečanje prodaje električnih koles, na okrog 100 tisoč enot, k čemur je s subvencijami pripomogla tudi švedska vlada.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje