Majhna, kompaktna kombilimuzina je bila v zadnjem obdobju en glavnih členov množičnih evropskih proizvajalcev avtomobilov.
In nič drugače ni bilo tudi s Škodo, ki je od leta štela proizvedene fabie v milijonih. Fabia je zelo priljubljena tudi v Sloveniji. Vendar pa bi bila lahko zaradi velike želje po uvajanju električnih avtomobilov celo zadnja.
Klasični motor
Četrta generacija škode fabie, ki je pravkar pripeljala v Slovenijo, ni električna in tudi ni hibrid. Pri Škodi stavijo na izključno bencinsko motorno paleto.
Tu sta litrski trivaljnik in 1,5-litrski štirivaljnik, ki ju v najmočnejših različicah dopolnjuje tudi sedemstopenjski menjalnik DSG.
Po podatkih, ki smo jih prejeli iz tovarne, je nova fabia celo najbolj aerodinamična v svojem segmentu. Notranjost vozila je podobna modeloma kamiq in scala z nekaj novimi oblikovnimi rešitvami.
Več prostora za potnike zadaj in prtljago
Prostorsko so največ pridobili potniki na zadnji klopi. Zaradi medosnega prirastka, za 50 litrov pa se je povečal tudi prtljažnik, ki ima zdaj za 380 litrov prostora.
Najzanimivejši izmed asistenčnih sistemov je zagotovo "travel assist", ki predstavlja skupno delovanje aktivnega tempomata, sistema za zadrževanje vozila na voznem pasu in sistema za prepoznavanje prometnih znakov.
Podrobneje lahko vozilo, zelo zanimivo za slovenski trg, spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje