Pri Škodi so prepričani, da ima nova fabia vse možnosti za nadaljevanje uspešne zgodbe njenih predhodnic. Poleg prostornosti tudi učinkovitost in povezljivost. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Pri Škodi so prepričani, da ima nova fabia vse možnosti za nadaljevanje uspešne zgodbe njenih predhodnic. Poleg prostornosti tudi učinkovitost in povezljivost. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Majhna, kompaktna kombilimuzina je bila v zadnjem obdobju en glavnih členov množičnih evropskih proizvajalcev avtomobilov.

In nič drugače ni bilo tudi s Škodo, ki je od leta štela proizvedene fabie v milijonih. Fabia je zelo priljubljena tudi v Sloveniji. Vendar pa bi bila lahko zaradi velike želje po uvajanju električnih avtomobilov celo zadnja.

Klasični motor

Četrta generacija škode fabie, ki je pravkar pripeljala v Slovenijo, ni električna in tudi ni hibrid. Pri Škodi stavijo na izključno bencinsko motorno paleto.

Nova fabia je opazno bolj čustveno oblikovan avtomobil z detajli, kot so luči v obliki češke zastave. Nič čudnega, oblika je še danes najpomembnejši dejavnik odločitve kupca za nov avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Nova fabia je opazno bolj čustveno oblikovan avtomobil z detajli, kot so luči v obliki češke zastave. Nič čudnega, oblika je še danes najpomembnejši dejavnik odločitve kupca za nov avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Tu sta litrski trivaljnik in 1,5-litrski štirivaljnik, ki ju v najmočnejših različicah dopolnjuje tudi sedemstopenjski menjalnik DSG.
Po podatkih, ki smo jih prejeli iz tovarne, je nova fabia celo najbolj aerodinamična v svojem segmentu. Notranjost vozila je podobna modeloma kamiq in scala z nekaj novimi oblikovnimi rešitvami.

Notranjost se zgleduje po notranjosti drugih škod, ki jo je prva predstavila scala. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Notranjost se zgleduje po notranjosti drugih škod, ki jo je prva predstavila scala. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Več prostora za potnike zadaj in prtljago

Prostorsko so največ pridobili potniki na zadnji klopi. Zaradi medosnega prirastka, za 50 litrov pa se je povečal tudi prtljažnik, ki ima zdaj za 380 litrov prostora.

Najzanimivejši izmed asistenčnih sistemov je zagotovo "travel assist", ki predstavlja skupno delovanje aktivnega tempomata, sistema za zadrževanje vozila na voznem pasu in sistema za prepoznavanje prometnih znakov.

Podrobneje lahko vozilo, zelo zanimivo za slovenski trg, spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.