Že na prvi pogled je novi 500 opazno večji, a je vseeno ohranil znano obliko. Pri Fiatu pravijo, da je oblika dovolj posebna, da pomot pri razlikovanju z drugimi modeli fiat 500 z motorji na notranje zgorevanje ne bo.
Popolnoma na novo oblikovana potniška kabina je bogato digitalizirana, ima dva nova zaslona. Potniki naj bi pridobili nekaj prostora za noge in ramena, prtljažnik pa ostaja enak.
Na izbiro dve bateriji
Nikakor pa ga ni mogoče zamenjati, ko se usedemo za volan – zaradi električnega pogona. Elektrifikacija modela 500 je povsem logična, saj so prav mestni malčki tisti, ki so takšen pogon že pred nekaj časa sprejeli z najmanj porodnimi težavami. In tako pri Fiatu pravijo, da bomo lahko s takšnim avtomobilom v mestu naredili do 400 kilometrov.
To je mestna vrednost baterijskega dosega pri večji izmed dveh razpoložljivih baterij. Ta ima kapaciteto 42 kWh, na voljo pa bo tudi manjša s kapaciteto 24 kWh.
Novi 500 je poleg običajne različice na voljo tudi kot kabriolet. Za tiste, ki si tudi danes želijo klasično gnano, pa tudi cenejšo alternativo, bo Fiat še nekaj časa izdeloval tudi bencinskega oziroma blago hibridnega fiata 500 prejšnje generacije.
Več o novosti na slovenskih cestah v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje