Ko se je sicer zelo uspešna Fordova ekipa leta 1970 vračala z relija Monte Carlo, na katerem pa niso bili preveč uspešni, sta se Fordov dirkalni direktor Stuart Turner in voznik relija Roger Clark dogovorila, da bodo razvili posebno, za reli prilagojeno specialko.
Nastal je ford GT70, lahek avtomobil s sredinskim motornim prostorom, kamor bi lahko vgradili zelo različne motorje. Pri njegovem razvoju so sodelovali tudi Fordovi dirkači, vključno s Hannom Mikkolo in Timom Makinenom, ki so s svojimi pripombami pomagali predvsem pri ureditvi kokpita.
Tehnični in oblikovni razvoj so zaupali Lenu Baileyu, enem izmed mož, ki so sodelovali pri razvoju forda GT40. Za osnovo dirkalnika je vzel kupe Ford Capri, veliko delov pa iz drugih tedanjih Fordovih modelov, kar naj bi pripomoglo k zmanjšanju stroškov.
Ford GT70 so izdelali v omejeni seriji šestih prototipov, ki pa niso videli veliko akcije, saj ga je tovarna kmalu opustila zaradi spremenjenih pravil dirkanja in prihoda obetavnega novega Fordovega escorta, ki je tudi zares kmalu pokazal svoje potenciale.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje