Pravijo, da so glavni aduti tega modela prvorazredno udobje, prava terenska zmogljivost in za nameček vožnja povsem na elektriko. Explorer je pri nas namreč na voljo le kot priključni hibrid.
Priključno hibridni pogon omogoča, da je lahko ta petmetrski SUV zanimiv tudi za Evropo. Njegovo pravo domovanje je sicer onkraj Atlantika na severnoameriških cestah, kjer se je prvič predstavil pred tridesetimi leti, v svoji šesti generaciji pa se danes po velikosti uvršča med modela edge in še večjega expeditiona.
Pogon tega prestižnega SUV-ja sestavljata 3,0-litrski bencinski motor s šestimi valji in elektromotor. Skupaj zagotavljata kar 336 kW moči, električna energija pa je shranjena v bateriji z zmogljivostjo 13,6 kilovatne ure.
Za teren in poslovni sestanek
Moč se prek 10-stopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa, za učinkovitost delovanja pa skrbi sistem za obvladovanje terena s sedmimi voznimi načini.
Poleg običajnih načinov delovanja pogona – torej električnega, hibridnega in bencinskega – imamo na voljo tudi način za vleko prikolice. Ta zagotavlja čim več navora pri nižjih vrtljajih. In ker pogon explorerja zagotavlja kar 825 Nm navora, lahko s takšnim avtomobilom vlečemo tudi prikolico z maso do 2500 kilogramov.
Explorer je Fordovo najzmogljivejše hibridno vozilo doslej. Je obenem terenec in družinski prostornež – v kabini je namreč sedem sedežev.
Vabimo vas, da ga podrobneje spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje