V dobi zmanjševanja motorjev se zdi kar malce nenavadno, da se BMW pri hibridni izvedbi prenovljenega zastavonoše vrača k šestvaljnemu motorju, zlasti, ker vemo, da je njegova moč zrasla z 240 na 290 kilovatov (s 326 na 394 KM).
To je posledica novih postopkov za merjenje porabe in izpustov. Bavarci so se namreč odločili za manj "navito" različico hibridnega sklopa. Model 745e je ohranil vtičnico, v primerjavi z modelom 740e pa je (skoraj) vse ostalo spremenjeno. Tudi doseg na elektriko je zrasel s 50 na 58 kilometrov.
Po novem s šestvaljnikom
Osnova novega hibridnega sklopa je trilitrski bencinski šestvaljnik z 209 kilovati (284 KM) v kombinaciji z elektromotorjem s 83 kilovati (113 KM). Ta je enak kot pri modelu 740e, ki pa je bil opremljen z dvolitrskim bencinskim štirivaljnikom s 190 kilovati (258 KM). Baterijo s 7,4 kilovatnimi urami je zamenjala večja s kapaciteto 12 kilovatnih ur, prenos pa se tudi zdaj vrši prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika.
Drugačne pa so zmogljivosti. Nova hibridna limuzina, ki meri 5,12 metra v dolžino in tehta skoraj dve toni, se izstreli do stotice v 5,2 sekunde ter se obenem pohvali z novo elektroniko, ki skrbi, da je prehod med delovanjem bencinskega in elektromotorja še bolj gladek in skoraj neopazen.
Na voljo bosta izvedbi 745e in podaljšana 745Le s pogonom na zadnji kolesi ter štirikolesno gnana 745Le xDrive.
Nov hibridni sklop prinaša manjšo porabo goriva v primerjavi s predhodnikom, ki se giblje od 2,1 litra na 100 kilometrov ter 48 gramov CO2 na kilometer pri modelu 745e, do 2,6 litra na 100 kilometrov in 59 gramov CO2 na kilometer, koliko zahteva in izpusti različica 745Le xDrive.
Oblikovno nova hibridna sedmica z izjemo nekaj detajlov sledi osnovi izvedbi, pri kateri izstopa velika maska motorja v obliki ledvičk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje