Pri prodaji avtomobilov se še vedno najbolje godi razredu križancev. Ne le, da se križanci vsemogočih oblik prodajajo dobro, napovedi kažejo, da se bo njihova prodaja čez nekaj let še izdatno povečala.
Enako velja za Hyundaijevo kono, za katero se je v slabih treh letih odločilo že več kot 120.000 kupcev. Vendar ni zgolj oblika tista, ki botruje dobri prodaji.
Kona je namreč ob dveh bencinskih in dveh dizelskih motorjih na voljo tudi kot popolnoma električni avto. A ker si slednjega ne morejo vsi privoščiti, pa ne samo zaradi cene (ki mimogrede sploh ni tako visoka), ampak predvsem zaradi infrastrukture, je morda za spogledovanje z električno vožnjo najbolj primerna hibridna kona.
Majhna, a učinkovita baterija
Za shranjevanje električne energije skrbi baterija s kapaciteto 1,56 kilovatne ure. Ni veliko, zato se hitro izprazni, a tudi hitro napolni. S tem je zagotovljena vožnja na elektriko vselej, ko je to mogoče.
V njej so Hyundaijevi inženirji in oblikovalci združili 1,6-litrski bencinski motor, ki ponuja 77 kilovatov, ter elektro motor, ki doda 32 kilovatov, skupaj pa je na voljo nekaj več kot 103 kilovate sistemske moči.
Ni za dinamične voznike
Pri Hyundaiju pravijo, da je to dovolj tudi za dinamično vožnjo, a sam vam tega avta, če ste bolj športno naravnani voznik ne bi priporočil. Je pa to ekološko mogočen avtomobil. Hibridno kono smo preizkusili v različnih pogojih vožnje in merili porabo goriva.
Več o tem in tudi primerjavi s klasično različico kone pa izveste ob ogledu video posnetka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje