Družba Nissan naj bi konec maja objavila novo globalno strategijo, imenovano "operativni načrt uspešnosti", v kateri bo blagovna znamka pretehtala cenovno in produktno politiko, kar bo podjetje spodbudilo za nadaljnji napredek.
V načrtu naj bi bile predstavljene podrobnosti o številnih novih ali preoblikovanih vozilih, posebej za japonski in kitajski trg. Nissan tudi upa, da bo z novo generacijo X-traila in prihajajočim električnim vozilom ariya, okrepili moč znamke tudi na evropskem trgu.
Reuters je, sklicujoč se na visokega predstavnika v podjetju, na začetku tedna poročal, da se bo Nissan umaknil na tri zanj pomembne trge in v Evropi "zmanjšal konkurenco", pri čemer bo potencialno izkoristil priključno hibridno tehnologijo v svojih prihodnjih modelih.
Prodaja v Evropi dobra
Povečanje tržne prisotnosti in donosnosti v ZDA, na Japonskem in na Kitajskem ne pomeni tudi popolnega umika z evropskega trga, pa pojasnjujejo pri Reutersu. Qashqai in juke druge generacije se v Evropi dobro prodajata, zlasti v Veliki Britaniji, kjer ima Nissan v Sunderlandu tudi tovarno.
Nissanov tiskovni predstavnik v Veliki Britaniji je dejal: "Nissan je še vedno v celoti zavezan krepitvi naše ponudbe izdelkov v Evropi kot del naših stalnih prizadevanj za izboljšanje konkurenčnosti poslovanja. Novi juke, ki je bil lansiran novembra lani, je prvi korak v prenovi naše linije osebnih vozil."
Dodal je še, da so v tovarni v Sunderlandu že začeli s pripravami za proizvodnjo nove generacije modela qashqai, prizadevali pa si bodo tudi za nadaljnjo elektrifikacijo ponudbe z novimi izdelki.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje