Jazz s hibridnim pogonom se od svojih sorodnikov na zunaj razlikuje le po podrobnostih. Foto: M. Kr.
Jazz s hibridnim pogonom se od svojih sorodnikov na zunaj razlikuje le po podrobnostih. Foto: M. Kr.

Konstruktorjem je namreč uspelo vzporedni hibridni sklop namestiti v že znano embalažo, ne da bi zmanjšali prostornost potniške kabine ali prtljažnika. Glavni del hibridnega sistema IMA, ki je prenesen iz modela insight, so vgradili pod dno prtljažnika, ki še vedno zagotavlja 300 litrov uporabnega prostora. Pogonski sklop sestavljata 1,3-litrski bencinski štirivaljnik z največjo močjo 65 kilovatov (88 KM) in električni motor z največjo močjo 10,3 kW (14 KM).

V kombinaciji s samodejnim menjalnikom CVT naj bi agregata za svoje delo v povprečju porabila le 4,5 litre goriva na sto prevoženih kilometrov, nizka pa je tudi količina izpustov ogljikovega dioksida, le 104 g/km. Od klasičnih sorodnikov, ki so jim tudi osvežili podobo, se hibrid navzven razlikuje le po nekaterih podrobnostih, opazna posebnost rezervirana le zanj pa je kovinska zelena barva.

Za hibrid je treba na slovenskem trgu odšteti 19.490 evrov, precej manj pa za vstopni model s klasičnim 1,2-litrskim motorjem, ki ga je mogoče dobiti že za 13.290 evrov.