Križanec ima bolj ali manj prepoznavno obliko malega serijskega sorodnika, ki sedi na nižji športni osnovi. Pod motornim pokrovom je dovolj prostora za 3,8-litrski motor V6 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki prek šeststopenjskega menjalnika prenaša pogon na vsa štiri kolesa.
V kabini pa je armatura iz modela juke prilagojena tako, da je mogoče nanjo namestiti merilnike in preostalo elektroniko iz modela GT-R. Prepoznavna sredinska konzola je ostala nespremenjena, ob njej sta nameščena dva dirkaška sedeža s pettočkovnimi varnostnimi pasovi. V skladu z dirkalnim značajem vozila bo posadka zaščitena z varnostno kletko.
Kljub povsem izvedljivemu projektu so pri Nissanu zadržani z napovedmi o prihodnosti križanca in za zdaj govorijo le o prototipu. Preizkusi v praksi in odzivi v javnosti pa bodo verjetno odločili o tem, ali bo juke-r ostal le prototip ali pa morda postal celo serijski izdelek.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje