Čeprav so si vsi trije omenjeni dostavniki po zunanjosti in konstrukcijski zasnovi med seboj podobni skoraj tako kot enojajčni trojčki, pa tistega s Citroënovim znakom od preostalih dveh loči nekaj pomembnega, in sicer nasmešek prednje maske. Tako nekako namreč vidi podobo najnovejšega lahkega gospodarskega vozila prvi mož Citroëna v Sloveniji Roland Van Ro, ki hkrati poudarja, da so lahka gospodarska vozila še kako pomemben del avtomobilskega posla.
Jumper prihaja na slovenski trg po dobro zvoženih kolesnicah predhodnikov, obenem pa je tudi dobro pripravljen na spopad s tekmeci, ki jih sicer ne manjka. Kot je v navadi pri lahkih gospodarskih vozilih prehod iz ene v drugo generacijo sicer ne prinaša korenitih sprememb zunanje podobe, a razlike so dovolj opazne tudi na prvi pogled.
Poudarek na novih tehnologijah
Podobo prednjega dela zaznamujejo velika prednja maska in par novo oblikovanih žarometov, hkrati pa še izrazitejši zaščitni odbijači, ki so podobno poudarjeni tudi na zadku vozila, z visoko postavljenima sklopoma svetlobnih teles. Podobi sprednjega in zadnjega dela sta bolj ali manj enaki ne glede na karoserijsko različico, ki jo lahko kupci prilagodijo značilnim potrebam. Na izbiro imajo štiri dolžine vozila in tri medosne razdalje, kar je mogoče kombinirati s tremi različnimi višinami. Osem dolžinsko-višinskih kombinacij pa zagotavlja od 8 do 17 kubičnih metrov prostornine v tovornem delu vozila. Uporabna dolžina tovornega prostora je 1,87 metra, širina 1,87 metra, med obema zadnjima košema pa je v notranjosti tovornega prostora 1,42 metra širine.
Nalaganje in razlaganje tovora je mogoče skozi zadnji par krilnih vrat s tremi koti odpiranja 96, 180 in 270 stopinj, drsna bočna vrata pa zapirajo 1,25 metra široko uporabno odprtino. Nakladalni prag na zadku je odvisno od različice visok od 49,3 do 60,3 centimetra, z zračnim vzmetenjem je mogoče višino podvozja prilagoditi do sedem centimetrov.
Voznikovo delovno okolje v kabini je glede na zasnovo in uporabljene materiale bližje tistim v osebnih vozilih, seveda pa z določenimi značilnostmi, ki kabino spremenijo tudi v mobilno pisarno. Poleg prilagojenih odlagalnih površin za različne delovne pripomočke, seveda ne manjka tudi 12-voltna vtičnica za polnjenje dodatnih elektronskih naprav.
Elektronika izdatneje pomaga vozniku
Delo voznika je lažje in varnejše po zaslugi vrste elektronskih pomočnikov v podobi elektronskega nadzora pogona za primer slabših voznih razmer, sistema HDC za nadzor hitrosti pri spustu s klanca, kombiniranega tempomata in omejevalnika hitrosti, opozorilnika nenamerne menjave voznega pasu, sistema zaznavanja prenizkega tlaka v pnevmatikah ter kamere za vzvratno vožnjo, ki služi tudi nadzor dogajanja za vozilom, ko se odprejo zadnja vrata.
Pogonski agregati sodijo vsi v dizelsko družino, ponudbo štirih motorjev HDi z močmi 81, 96, 110 in 130 kilovatov (110, 130, 150 in 177 KM), pa dopolnjujeta še dve različici e-HDi s sistemom stop & start. Za najcenejšega furgona je treba na slovenskem trgu odšteti z že vključenim davkom 24.802,60 evra, za najcenejšega kombija pa 28.390,00 evra. Poleg furgonske in kombi različice s sedeži je mogoče naročiti tudi šasiji s trisedežno ali sedemsedežno kabino, primerni za posebne nadgradnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje