Oblike novega sorenta so plod sodelovanja med tremi oblikovalskimi studii v Južni Koreji, Evropi in Severni Ameriki, izhajajo pa iz načela "prefinjena drznost" (refined boldness), po katerem so robustni grobi estetiki predhodnika dodali več prefinjenosti in elegance. Linije so tudi ostrejše z več neprekinjenimi površinami. Veliko oblikovnih izhodišč so oblikovalci prevzeli tudi od nove kie optime, v središču pozornosti pa je predvsem velika oglata »tigrova maska«, ki zajame tudi žaromete s serijskimi LED-dnevnimi lučmi.
Bočne linije v primerjavi s predhodnikom sorenta optično podaljšajo, s krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo pa tudi nasploh deluje večji. Podaljšan je tudi pokrov motorja, stebriček A pa pomaknjen 30 milimetrov bolj nazaj. Izstopa še "karakterna linija", ki od žarometov preko celotnega avta vodi do vertikalnih zadnjih luči.
Notranjost je utemeljena na nizki in široki armaturni plošči z zajetno osrednjo konzolo z za dotik občutljivim zaslonom. Izstopajo predvsem trapezaste šobe klimatske naprave in izrazite zankaste kljuke vrat.
Sorento je zasnovan na novi platformi, ki omogoča tudi hibridni pogon. Kot je poročal angleški Autocar, saj Kia o tem uradno ni še nič sporočila, bo na voljo 2,2-litrski turbodizelski motor, ki ga poznamo tudi v zdajšnjem sorentu, poleg njega pa tudi hibridni pogonski sklop z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo z zmogljivostjo 1,5 kilovatne ure ter priključni hibrid z baterijo z zmogljivostjo 16,6 kilovatne ure.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje