Foto: MMC RTV SLO/Kia
Foto: MMC RTV SLO/Kia

Oblike novega sorenta so plod sodelovanja med tremi oblikovalskimi studii v Južni Koreji, Evropi in Severni Ameriki, izhajajo pa iz načela "prefinjena drznost" (refined boldness), po katerem so robustni grobi estetiki predhodnika dodali več prefinjenosti in elegance. Linije so tudi ostrejše z več neprekinjenimi površinami. Veliko oblikovnih izhodišč so oblikovalci prevzeli tudi od nove kie optime, v središču pozornosti pa je predvsem velika oglata »tigrova maska«, ki zajame tudi žaromete s serijskimi LED-dnevnimi lučmi.

Bočne linije v primerjavi s predhodnikom sorenta optično podaljšajo, s krajšima previsoma in daljšo medosno razdaljo pa tudi nasploh deluje večji. Podaljšan je tudi pokrov motorja, stebriček A pa pomaknjen 30 milimetrov bolj nazaj. Izstopa še "karakterna linija", ki od žarometov preko celotnega avta vodi do vertikalnih zadnjih luči.

Foto: MMC RTV SLO/Kia
Foto: MMC RTV SLO/Kia

Notranjost je utemeljena na nizki in široki armaturni plošči z zajetno osrednjo konzolo z za dotik občutljivim zaslonom. Izstopajo predvsem trapezaste šobe klimatske naprave in izrazite zankaste kljuke vrat.

Foto: MMC RTV SLO/Kia
Foto: MMC RTV SLO/Kia

Sorento je zasnovan na novi platformi, ki omogoča tudi hibridni pogon. Kot je poročal angleški Autocar, saj Kia o tem uradno ni še nič sporočila, bo na voljo 2,2-litrski turbodizelski motor, ki ga poznamo tudi v zdajšnjem sorentu, poleg njega pa tudi hibridni pogonski sklop z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo z zmogljivostjo 1,5 kilovatne ure ter priključni hibrid z baterijo z zmogljivostjo 16,6 kilovatne ure.

Foto: MMC RTV SLO/Kia
Foto: MMC RTV SLO/Kia