Štirisedežno limuzino so zasnovali v evropskem razvojnem središču znamke, vendar konstruktorji verjamejo, da bi morebitni serijski model privlačil tako kupce v Evropi kot tudi tiste na ameriških in azijskih trgih. V prototipu limuzine s krilnimi vrati in brez sredinskih stebričkov je klasični pogonski sklop zmogljivega motorja v velikem nosu in pogona na zadnji par koles.
Bencinski 3,3-litrski motor V6 zmore 290 kilovatov (395 KM) moči in 534 Nm navora, avtomobilu, ki meri v dolžino 469 centimetrov, v širino 189 in višino 138 centimetrov, pa naj bi zagotavljal dovolj moči za športno vožnjo. Kia GT se namreč zgleduje po legendarnih avtomobilih iz sedemdesetih let minulega stoletja, ki so jih častili ljubitelji športnosti in udobja.
Konstruktorji so se pri prototipu predvsem v notranjosti poigravali tudi z nekaterimi (pre)drznimi tehnološkimi idejami, ki še niso povsem zrele za serijsko proizvodnjo, prav tako pa verjetno ni mogoče pričakovati krilnih vrat na morebitnem serijskem modelu, ki bi znamko pripeljal na trg v razred športnih limuzin.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje