Renault je na slovenske ceste vrnil kultno ime renault 5. Tokrat v zgolj električni izvedbi renault 5 e-tech electric, s katero želi električno mobilnost narediti dostopnejšo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Renault je na slovenske ceste vrnil kultno ime renault 5. Tokrat v zgolj električni izvedbi renault 5 e-tech electric, s katero želi električno mobilnost narediti dostopnejšo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Polna je simpatičnih podrobnosti, na sprednjih žarometih najdemo francosko zastavo, oglati žaromet so poklon turbo petki, svetlobni kazalnik na pokrovu motorja, seveda v obliki številke 5, pove, koliko je napolnjena baterija, zanimiva podrobnost je rdeča črta, ki se vije vse okoli vozila, ali pa pokončni zadnji žarometi, ki niso le lep dodatek, ampak imajo tudi aerodinamično funkcijo, saj so nadgrajeni z režami. Številko pet najdemo tudi na pokrovu motorja, torej avto samih petic.

Martina je preizkusila težko pričakovanega električnega novinca. Vabljeni k ogledu videoreportaže.

Prtljažnik ima volumen 326 litrov oziroma 1106 litrov s podrtimi zadnjimi sedeži. To je dovolj, da vanj po dolgem spravim sinovo smučarsko desko, počez sončnik za na plažo, s sabo pa boste vozili tudi kable, saj spredaj ni prostora zanje kot pri marsikaterem drugem avtu.

Petka je bila Renaultova uspešnica v sedemdesetih in osemdesetih letih, zdaj pa je ob prihajajočem twingu in renaultu 4 e-tech electric, ki šele prihajata na trg, največje upanje v dobi elektromobilnosti. Nova petka ima tako kot original nalogo spremeniti avtomobilski svet. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Petka je bila Renaultova uspešnica v sedemdesetih in osemdesetih letih, zdaj pa je ob prihajajočem twingu in renaultu 4 e-tech electric, ki šele prihajata na trg, največje upanje v dobi elektromobilnosti. Nova petka ima tako kot original nalogo spremeniti avtomobilski svet. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kje pa se v notranjosti skriva šminka? Na vzdolžni prestavni ročici samodejnega menjalnika, ki je na las podobna šminki. Pri prestavljanju je treba biti pozoren. Menjalnik si rad vzame čas. V kabini so številni zanimivi dodatki, na primer odstranljivi koš za smeti, ki si ga lahko omislimo v številnih barvnih kombinacijah. Renaultova zamisel je, da si lahko zanimive dodatke s 3D-tiskalnikom natisnemo tudi sami.

Z 2,54 metra medosne razdalje je to avto za štiri osebe, a res udobno bo le tistima spredaj. Prtljažnik je s 326 litri prostornine precej zajeten za tako majhen avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Z 2,54 metra medosne razdalje je to avto za štiri osebe, a res udobno bo le tistima spredaj. Prtljažnik je s 326 litri prostornine precej zajeten za tako majhen avtomobil. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Sedeži spredaj v obliki črke h so zelo udobni, simpatična je kockasta streha, veliko sestavnih delov je izdelanih iz recikliranih materialov. Zelo všeč mi je tudi, da so pri Renaultu na armaturni plošči obdržali fizična stikala. 25-centimetrski zaslon ima vgrajen Googlov sistem z Googlovim asistentom Hey Google.

Seveda smo preizkusili, kako dobro prepozna naš glas in uboga naše ukaze. Kako je pa s porabo energije v novi petki? Vabljeni k ogledu celotnega testa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost v zgornjem delu prispevka. Še več o novi električni petici pa v videoprispevkih pod člankom.