Jeep je na slovenskem avtomobilskem trgu predstavil svoja prva priključna hibrida. V Avtomobilnosti smo naredili prvi spoznavni zmenek in ugotavljali, kaj pomeni oznaka 4xe.
Renegade in compass 4xe nista le priključna hibrida. Jeep je šel korak dlje. Z njima se namreč pri teh modelih poslavlja klasičen štirikolesni pogon, ki ga bo nadomestil elektrificiran.
4xe torej pomeni, da med prednjim in zadnjim kolesnim parom ni več fizične povezave. Prednji kolesi zdaj poganja bencin, zadnjega pa električna energija.
Speljuje na elektriko
Usklajenost delovanja novega pogona nadzoruje računalnik in seveda že pričakujemo test, da preverimo, kako se bo novost obnesla na zahtevnejšem terenu. No, številni terenski vozni profili, zaklep diferenciala in reduktor obetajo veliko.
Zelo pomembne bodo tudi prednosti, ki jih prinaša možnost popolnoma električne vožnje. Takšen renegade vedno speljuje na elektriko, nato pa lahko vsaj na papirju brez vklopa bencinskega motorja doseže do 50 kilometrov.
Gre seveda za podatek ob polni napolnjenosti baterije s kapaciteto 11,4 kilovatne ure, ki je pod zadnjo klopjo. No, elektromotor pa dopolnjuje 1,3-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki je na voljo s 95 ali 132 kilovati moči. Skupna moč hibridnega pogona je tako 139 ali 176 kilovatov.
Še več o dveh novostih na slovenskem trgu pa v videoprispevku Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje