V redakciji Avtomobilnosti smo se po slovenskih cestah zapeljali z novo generacijo caddyja. Ta je dimenzijsko zelo podoben predhodniku in podobno ostaja tudi prostoren. Znova je na voljo v potniških in tovornih, krajših in daljših različicah.
Najbolj opremljen ima na primer opcijske LED-žaromete, svetlobni podpis, seveda pa je caddy lahko tudi bolj osnoven. Pri tovorni različici so lahko stranska vrata v celoti zapločevinjena, so pa zdaj tudi širša in omogočajo vzdolžno nalaganje euro palete.
Golfov recept
Notranjost je zelo podobna golfovi. Sedeži so novi, udobnejši, ima popolnoma novo, minimalistično armaturo s številnimi digitalnimi pripomočki. V primerjavi z golfom je tu predvsem več odlagalnih mest.
Volan je odslej kapacitiven in omogoča boljše delovanje modernih asistenčnih sistemov. Imamo klasiko ‒ ohranjanje sredine pasu, adaptivni tempomat in bočno asistenco, pri Caddyju pa bosta še toliko pomembnejši asistenci za odparkiranje ter manevriranje s prikolico.
Caddyja poganjajo 1,5-litrski bencinski in dvolitrski dizelski motorji. Pri Volkswagnu so iz ponudbe umaknili najmočnejšega dizla, tako da zdaj vrh predstvavlja 90 kilovatni motor. Ta je na voljo tudi z menjalnikom DSG ali štirikolesnim pogonom, ki se med seboj izključujeta.
Od poletja bo daljšo različico Maxi lahko poganjal tudi stisnjen zemeljski plin, pozneje pa prihaja tudi priključni hibrid.
Več o novem caddyju izveste v videoprispevku Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje