Škoda kamiq sicer nadaljuje oblikovne smernice večjih križancev karoqa in kodiaqa, prav tako pa tudi kombilimuzine scala, vendar pa prihaja tudi z določenimi povsem lastnimi oblikovnimi poudarki, kakršni so razčlenjeni žarometi z led dnevnimi lučmi nad glavnimi žarometi.
Zadaj seveda najdemo Škodin značilni podpis z lučmi v obliki črke C.
Testni primerek je nazoren dokaz, kako je atraktivnost modela odvisna od barve in opreme. Kamiq je sicer lahko atraktiven, če si ga tako opremite. A črn kamiq atraktiven ni.
Dodatni centimetri in litri v fokusu
Nadaljuje pa še eno tradicijo, to je nadpovprečna prostornost in uporabnost. V bitki za slovenski avto leta 2020 smo v Avtomobilnosti drugo in tretje mesto v resnici dodelili kamiqu in bližnjemu sorodniku VW T-crossu, saj sta pod črto enako prepričljiva modela. Odločitev zanju bi morala biti odvisna od osebnih potreb in konkretne cenovne ponudbe.
T-crossa za nižjo ceno dobite moderno opremljenega, če pa želite bogato opremljenega in bolj naličen avto, boste ceneje dobili Čeha s kanadskim imenom. T-cross ponuja tudi več personalizacije. In potem se morate odločiti, kaj vam je v zadnjem delu kabine pomembneje, več centimetrov na zadnji klopi kot v primeru Čeha, ali pa pomična zadnja klop.
Čeprav je kamiq (v jeziku Inuitov označuje nekaj, kar se odlično prilega) najmanjši Škodin mestni križanec, pa v kabini ne skopari s prostorom. Predvsem prostora za kolena potnikov na zadnji klopi je nadpovprečno veliko za razred kompaktnih SUV-vozil. Prav tako prostoren je prtljažnik, katerega prostornina sega od 400 do 1.395 litrov, po zlaganju sovoznikovega naslonjala pa je mogoče peljati tudi predmete dolžine do 2,447 metra.
To ni več poceni avtomobil
Je pa res, da je treba to prostornost ocenjevati z oziroma na ceno in ko kamiqa primerno opremite. Takrat ugotovite, da za podobno visoko ceno dobite tudi že kaj večjega in bolj družinsko uporabnega.
Kamiq je sicer drugi model češke znamke, ki so mu namenili novo zasnovo notranjosti, ki so jo prvi namenili scali. Karakterna linija obdaja prosto stoječi za dotik občutljivi zaslon, ki je postavljen visoko v voznikovo vidno polje, pod njim pa je tudi prikladen naslon za voznikovo roko.
Digitalizirana kabina
Izstopa tudi virtualni kokpit, ki je na voljo za doplačilo in ima enega največjih zaslonov v razredu z diagonalo 10,25 palca.
Armaturna plošča na robovih z zračnikoma posega v prostor vrat in tako poveča vtis širine, tako kot obloge vrat pa je obdana z mehko penasto plastiko s kristalno strukturo površine, ki postaja značilnost Škodinih modelov.
Iskriv motor
Vsi kamiqovi motorji so opremljeni z neposrednim vbrizgavanjem goriva v izgorevalne komore in turbinskimi polnilniki, sistemi za rekuperacijo zavorne energije in sistemi start/stop ter ustrezajo okoljskim merilom Euro 6d. Tokrat smo preizkusili 1,5-litrski turbobencinec, ki med vožnjo izklaplja dva valja. Ta nas je navdušil. Brez skrbi, spačkovega ropotanja niti v dvovaljnem načinu ne boste poslušali. Boste pa zaznali, da je motor kar malce preveč živahen za v osnovi klasično umirjen kamiqov značaj. Ne krmiljenje ne podvozje si ne želita takšne iskrivosti, kot jih omogočata motor in menjalnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje