Stephan Winkelmann je najavil hibridne modele, nato še električnega. Prvi povsem električni športnik bo na trg prišel v drugi polovici desetletja. Foto: Lamborghini
Stephan Winkelmann je najavil hibridne modele, nato še električnega. Prvi povsem električni športnik bo na trg prišel v drugi polovici desetletja. Foto: Lamborghini

Volkswagnova znamka superšportnikov Lamborghini si prizadeva, da bi vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem ohranili živa tudi po koncu desetletja, je za nemški tednik povedal izvršni direktor enote Stephan Winkelmann.

"Po hibridizaciji bomo počakali, da vidimo, ali bo mogoče ponuditi vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem po letu 2030," je povedal za Welt am Sonntag.

"Ena od možnosti bi bila, da bi vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem ohranili živa s pomočjo sintetičnih goriv," je prepričan Winkelmann.

Lamborghini bo za elektrifikacijo v štirih letih namenil več kot 1,5 milijarde evrov. Foto: Lamborghini
Lamborghini bo za elektrifikacijo v štirih letih namenil več kot 1,5 milijarde evrov. Foto: Lamborghini

Električni po letu 2025

Winkelmann je pred mesecem dni dejal, da pri Lamborghiniju sicer načrtujejo uvedbo svojega prvega popolnoma električnega modela. Tega lahko na cestah pričakujemo ob koncu tega desetletja.

Lamborghinijev prvi popolnoma električni model bo štirisedežni SUV coupé, s poudarkom na tradiciji grand tourerjev (GT). Winkelmann je ponovil, da bo Lamborghini vso svojo linijo, vključno s športnimi avtomobili huracan in aventador ter SUV-jem urus, v dveh ali treh letih predstavil v hibridnih različicah.

Winkelmann je dejal, da bo letošnji obseg prodaje v skladu z lanskim, ko je znamka kupcem dostavila 8405 avtomobilov, in da naročila že pokrivajo dobršen del načrtovane proizvodnje.

Lamborghinijevi ključni tekmeci Ferrari, Aston Martin in McLaren se prav tako borijo s tem, kako svoje avtomobile preusmeriti na električno pot.