Flavia je bila med najbolj zanimivimi novimi avtomobili na torinskem avtomobilskem salonu leta 1960. Bila je prva lancia s pogonom na prednji kolesi, ki ga je tovarna od tedaj uporabljala pri večini svojih serijskih modelov, bila pa je tudi prvi italijanski serijski avtomobil, ki je imel hidravlične kolutne zavore na vseh štirih kolesih.
Zanimiva oblika in zmogljiv bokserski motor
Nekaj novega je bil tudi bokserski motor iz lahke litine z vstavljenimi litoželeznimi valji in ventili nad motornima glavama, ki so ga vzdolžno vgradili pred prvo premo. Iz delovne prostornine 1,5-litra je razvil največjo moč 57 kilovatov, ki je omogočila, da je flavia s štiristopenjskim menjalnikom dosegla največjo hitrost 148 kilometrov na uro in ob tem porabila 9,9 litra bencina na sto kilometrov.
Čez tri leta se mu je pridružil še 1,8-litrski motor, s katerim je lahko flavia dosegala hitrost 160 kilometrov na uro, leta 1965 pa so mu dodali še posredno vbrizgavanje goriva, ki je omogočilo največjo hitrost 168 kilometrov na uro.
Lancia flavia je z obliko opustila tradicionalne smernice, prav tako pa ni povsem ustrezala aktualnim smernicam tedanje dobe, zato pri občinstvu sprva ni naletela na veliko pozornosti. Potniška kabina je bila prostorna in udobna, in ker je bila spredaj namesto dveh sedežev še vedno tradicionalna enotna klop, se je v njej lahko povsem legalno peljalo celo šest potnikov, ki so lahko imeli še 60 kilogramov prtljage.
Uskladitev z duhom časa
Z drugo generacijo je flavia leta 1967 dobila karoserijo z bolj zglajenimi oblikovnimi linijami, ki so bolj ustrezale duhu časa, bolj idealno pa je bilo tudi razmerje med posameznimi elementi. Namesto prednje klopi sta se v avtomobilu pojavljala tudi dva ločena sedeža za voznika in sovoznika.
Osvežitve so bili deležni tudi motorji, ki se jim je leta 1969 pridružil še dvolitrski motor. Ta je v različicah z največjo močjo od 85 do 93 kilovatov omogočal največje hitrosti od 177 do 182 kilometrov na uro. V boljših različicah opreme sta bila serijska servovolan in gretje zadnjega stekla.
Lancia 2000
Lancia je leta 1971 predstavila tretjo generacijo flavie, ki jo je preimenovala v lancio 2000. Od predhodnic se je razlikovala predvsem po veliki maski hladilnika v obliki Lanciinega znaka, zadek pa je dobil velike oglate luči.
Bolj elegantna je bila tudi notranjost s kakovostnejšimi materiali. Izboljšali so tudi motorje, ki so bili v različici 2000 i.e. opremljeni celo z elektronskim vbrizgavanjem goriva in spojeni s serijskim petstopenjskim menjalnikom.
Z lancio 2000 je Lancia leta 1974 dokončno ukinila flavio, ki jo je v vseh različicah izdelala v 77.576 primerkih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje