In ta "koža", ne le, da je z leti postala čedalje odpornejša in prožnejša, mora je postati tudi bolj okoljevarstvena.
Za to so poskrbeli vsi malo bolj zeleni standardi, kar ni slabo. Je pa tudi res, da se vreme oziroma naše okolje spreminja. Zato morajo biti avtomobili odporni samo proti temu, kar se dogaja na parkiriščih, torej male črte in udrtine, ampak tudi na vremenski pojav, ki ni več tako redek in se mu reče toča.
Škoda je drugotnega pomena
Bodimo iskreni. Toča na avtomobilih povzroči večinoma škodo, ki je popolnoma drugotnega pomena. Od toče poškodovanim avtomobilom se lahko vozimo normalno naprej. Ampak, če sodimo po številnih posnetkih avtomobilov, ki stojijo pod podvozi, lahko sklepamo, da se vozniki toče bojijo kot hudič križa. Kot da se nam bo nekaj zelo hudega zgodila. In v resnici se nam lahko zgodi nekaj hudega ob takem početju. A ne samo nam, tudi tistim za nami in pa tistim, ki se v teh slabih svetlobnih razmerah vozijo proti nam.
Zato ob naslednji poletni toči uporabimo zdravo pamet, v oddaji Avtomobilnost pa smo se posvetili vprašanju, o kakšnih stroških sploh govorimo, če se poškoduje pločevina.
Popravilo je lahko drago
Damir Dragar, direktor avtomobilskih škod pri Zavarovalnici Triglav nam je med drugim povedal, da so vrednosti zelo različne. Tiste manjše, od 350 evrov pa tudi škode več kot 2.000 evrov, takrat so po navadi vključena stekla.
Kot boste lahko tudi sami ugotovili z ogledom prispevka v oddaji Avtomobilnost, kjer smo s strokovnjaki preverili tudi to, kakšna je tehnika popravil in kakšne poškodbe je mogoče popraviti, so poškodbe odvisne tudi od tipa in znamke vozila, pa tudi to, da boste zavarovalne agente le težko prenesli naokoli in jim prodali zgodbo o toči.
Vabljeni k ogledu prispevka v oddaji Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje