Volkswagen je na avtomobilskem salonu v Katarju predstavil prototip XL1, ki naj bi za sto kilometrov vožnje porabil manj kot liter goriva.
Novi prototip je tretja razvojna stopnja vozila iz projekta tako imenovanega 1-litrskega vozila, pri katerem seveda ne mislijo gibne prostornine motorja, temveč porabo goriva na sto kilometrov. Dvosedežni naslednik prototipov iz let 2002 in 2009 v dolžino meri 3.888 milimetrov, širok je 1.665, visok pa le 1.145 milimetrov. Za pogon 795 kilogramov težkega vozila skrbi plug-in hibridni sklop dvovaljnika TDI z gibno prostornino 800 kubičnih centimetrov, ki zmore 35 kilovatov (48 KM) moči in navor 120 Nm, ter električni motor z največjo močjo 20 kW (27 KM) in največjim navorom 100 Nm. Elektromotor energijo črpa iz litij-ionske baterije, ki jo je mogoče napolniti tudi iz običajnega električnega omrežja, za prenos moči na kolesa skrbi sedemstopenjski menjalnik DSG. Končna hitrost je elektronsko omejena na 160 km/h, od 0 do 100 pa pospeši v 11,9 sekunde. Doseg z enim polnjenjem baterije je sicer le 35 kilometrov, v kombinaciji z motorjem TDI se poveča na 550 kilometrov.
Čeprav o konkretnih datumih proizvodnje serijskih naslednikov prototipa še ni govora, pa je zgovoren podatek, da si želi Volkswagen do leta 2018 zasesti vrh v avtomobilski panogi tudi po zaslugi do okolju še prijaznejših vozil.
Ta cilj je ob predstavitvi prototipa znova poudaril Martin Winterkorn, predsednik uprave koncerna Volkswagen. Ulrich Hackenberg, vodja razvoja pri znamki Volkswagen, pa izpostavil prav okoljevarstveno plat vozila, ki zaradi odlične aerodinamičnosti, lahke konstrukcije in plug-in hibridnega sistema poleg nizke porabe 0,9 litra goriva na sto kilometrov med vožnjo v okolje izpuha samo 24 g/km ogljikovega dioksida.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje