London prvi s tovrstnim projektom
Pet tednov trajajoč preizkus je prvi v svetovnem merilu. Londonska podzemna železnica letno prepelje 1,2 milijarde potnikov po omrežju, dolgem 402 kilometra. Skupno flota podzemnih vlakov opravi dobrih 76 milijonov kilometrov letno, kar pomeni ogromen strošek za energijo. Rezultati kažejo, da bi z regeneriranjem zavorne energije privarčevali kar pet odstotkov energetskih stroškov, kar naj bi znašalo približno osem milijonov evrov.
Inverterski zajem energije
Princip za podaljševanje dosega hibridnih in električnih vozil, ki se v avtomobilski industriji uporablja že nekaj časa, prinaša dodaten pozitiven učinek. Ob uporabi tehnologij za rekuperacijo energije se ustvarja manj toplote pri zaviranju podzemnih vlakov. Ta toplota se je nabirala v podzemnem sistemu in jo je bilo treba odvajati. Z recikliranjem energije bo ustvarjene manj toplote, kar pomeni tudi nižje stroške za hlajenje prostora.
V korist tehnologiji govori tudi nižji ogljični odtis. Z recikliranjem energije bo podzemna železnica namreč do okolja prijaznejša in ekološka. Rezultati kažejo, da bi Transport for London dnevno lahko recikliral eno MWh, kar zadostuje energiji, ki jo v enem letu porabi okoli sto gospodinjstev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje