Udobne in tihe vožnje z električnim EQC-jem smo se hitro navadili. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Udobne in tihe vožnje z električnim EQC-jem smo se hitro navadili. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Dolgo je že od takrat, ko smo bili v Avtomobilnosti septembra 2018 v Stockholmu na premieri tega električnega mercedesa EQC.

Nič kaj niso bili zadržani, predstavitev so pospremili s kongresom za svobodomiselne zagonske podjetnike, s številnimi zanimivimi predavanji, na katerih je recimo svoje poslovne izkušnje delil tudi Benny Ulvaes, poslušali pa smo tudi misli glavnega avtorja skupine Linking Park. Do nas Slovencev je ta Mercedesov električni pomp prispel šele letos.

Avto za vsak dan

EQC je klasičen avto, klasičen mercedes s prednostmi elektropogona. To ni ultra nizek nastopač, s katerim boste šminkirali pred teraso kavarne. To je avto za uporabo, za uživanje vsak dan.

V kabini je vse tipično mercedesovsko, počutje je vrhunsko, sedeži so odlični, vse je tudi pregledno, se pa pozna, da je avto izpred nekaj let.

Polnjenje je mogoče tudi na hitrih polnilnicah z močjo do 110 kW, kjer je mogoče baterijo od 10 do 80 % napolniti v 40 minutah. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Polnjenje je mogoče tudi na hitrih polnilnicah z močjo do 110 kW, kjer je mogoče baterijo od 10 do 80 % napolniti v 40 minutah. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Najbolj sveža mercedesa S in C imata po novem bistveno večji, predvsem pa pokončen zaslon. Kar se prostornosti tiče, je EQC kot GLC. Ne bodite presenečeni, avto pač spada v globalno najzanimivejši avtomobilski razred. To pomeni, da je avto za družino, prvi avto pri hiši.

EQC ima najnovejšo generacijo multimedijske enote MBUX, ki se pohvali z umetno inteligenco in govornim ukazovanjem. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
EQC ima najnovejšo generacijo multimedijske enote MBUX, ki se pohvali z umetno inteligenco in govornim ukazovanjem. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Za pogon skrbita dva elektromotorja. Tisti na prednji osi bo skrbel za običajno vožnjo, zadnji pa za dinamične vložke in po potrebi pogon na vsa štiri kolesa.

Skupna moč je 300 kilovatov, pogon pa jo črpa iz zajetne 650-kilogramske baterije z energijsko zalogo 80 kilovatnih ur. To naj bi zadoščalo za približno 400 kilometrov vožnje z enim polnjenjem.

Kako smo bili z električnim pogonom in še marsičim drugim zadovoljni v redakciji Avtomobilnosti, pa izveste z ogledom daljše videoreportaže.