Kljub zajetni masi se ta avto do stotice požene v le petih sekundah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Kljub zajetni masi se ta avto do stotice požene v le petih sekundah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V Avtomobilnosti smo se zapeljali z mercedesom EQC, ki ni poseben le zaradi tega, ker začenja novo dobo 100-odstotno električnih vozil, ki jih pri Mercedesu označujejo z EQ, ampak se napredek odraža tudi skozi dizajn, tehnologijo in inovacije.

Čeprav si nekaj tehnologije deli z modelom GLC, pa EQC prinaša nov oblikovalski karakter. Posebnost so bolj zaobljene linije. Predvsem na račun aerodinamike. Na zadku imamo takšen tudi z bočnicama zaprt spojler, platišča so aerodinamično zaprta, na prednjem odbijaču pa imamo dva funkcionalna zračna usmerjevalnika. Tudi dno vozila je popolnoma ravno oziroma zaprto.

Polnjenje je omogočeno na domačih polnilnicah, v primeru stenske polnilnice pa se lahko moč polnjenja poveča do 22 kW. Polnjenje je možno tudi na hitrih polnilnicah z močjo do 110kW, kjer je mogoče baterijo od 10 do 80 % napolniti v 40 minutah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Polnjenje je omogočeno na domačih polnilnicah, v primeru stenske polnilnice pa se lahko moč polnjenja poveča do 22 kW. Polnjenje je možno tudi na hitrih polnilnicah z močjo do 110kW, kjer je mogoče baterijo od 10 do 80 % napolniti v 40 minutah. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Avto z obrazom

Maska ima dvodelno zračno zaveso, ki se po potrebi zapira. Videti je precej domače, ker ni v slogu večine električnih vozil popolnoma zaprta. Pri Mercedesu so na čelu z Robertom Lešnikom namreč prepričani, da mora imeti avto vedno svoj značilni obraz.

EQC ima najnovejšo generacijo multimedijske enote MBUX, ki se pohvali z umetno inteligenco in govornim ukazovanjem. Voznik lahko izbira med petimi načini vožnje (comfort, eco, max range, sport in individual). Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
EQC ima najnovejšo generacijo multimedijske enote MBUX, ki se pohvali z umetno inteligenco in govornim ukazovanjem. Voznik lahko izbira med petimi načini vožnje (comfort, eco, max range, sport in individual). Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Za pogon skrbita dva elektromotorja. Tisti na prednji osi bo skrbel za običajno vožnjo, zadnji pa za dinamične vložke in po potrebi pogon na vsa štiri kolesa.

Skupna moč znaša 300 kilovatov, pogon pa jo črpa iz zajetne 650 kilogramske baterije z energijsko zalogo 80 kilovatnih ur. To naj bi zadoščalo za približno 400 kilometrov vožnje z enim polnjenjem.

Še več o tem zanimivem električnem športnem terencu pa v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.