V Avtomobilnosti smo se zapeljali z mercedesom EQC, ki ni poseben le zaradi tega, ker začenja novo dobo 100-odstotno električnih vozil, ki jih pri Mercedesu označujejo z EQ, ampak se napredek odraža tudi skozi dizajn, tehnologijo in inovacije.
Čeprav si nekaj tehnologije deli z modelom GLC, pa EQC prinaša nov oblikovalski karakter. Posebnost so bolj zaobljene linije. Predvsem na račun aerodinamike. Na zadku imamo takšen tudi z bočnicama zaprt spojler, platišča so aerodinamično zaprta, na prednjem odbijaču pa imamo dva funkcionalna zračna usmerjevalnika. Tudi dno vozila je popolnoma ravno oziroma zaprto.
Avto z obrazom
Maska ima dvodelno zračno zaveso, ki se po potrebi zapira. Videti je precej domače, ker ni v slogu večine električnih vozil popolnoma zaprta. Pri Mercedesu so na čelu z Robertom Lešnikom namreč prepričani, da mora imeti avto vedno svoj značilni obraz.
Za pogon skrbita dva elektromotorja. Tisti na prednji osi bo skrbel za običajno vožnjo, zadnji pa za dinamične vložke in po potrebi pogon na vsa štiri kolesa.
Skupna moč znaša 300 kilovatov, pogon pa jo črpa iz zajetne 650 kilogramske baterije z energijsko zalogo 80 kilovatnih ur. To naj bi zadoščalo za približno 400 kilometrov vožnje z enim polnjenjem.
Še več o tem zanimivem električnem športnem terencu pa v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje