Clubvan je namenjen predvsem tistim uporabnikom, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo in si želijo ustvariti dodaten vtis. Foto: Mini
Clubvan je namenjen predvsem tistim uporabnikom, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo in si želijo ustvariti dodaten vtis. Foto: Mini

Kompaktni dostavnik bo dvosedežnik s prostornim tovornim zadkom. Izdelan je na osnovi modela clubman in meri v dolžino 3.961 milimetrov, širino 1.683 milimetrov, visok pa je 1.426 milimetrov. Enaka kot zunanje mere clubmana ostaja pri clubvanu tudi medosna razdalja 2.547 milimetrov. Iz notranjosti so konstruktorji odstranili drugo sedežno vrsto in poskrbeli za robustnejše obloge zaprtega tovornega zadka. Namesto bočnih stekel so namestili dodatne obloge iz umetne mase, zadnji stekli v krilnih vratih pa sta zatemnjeni, da je vsebina prtljažnega prostora skrita pred radovedneži.

Med dvosedežno kabino, ki se ne razlikuje od izvirnika, in tovornim delom, je v spodnjem delu nameščena aluminijasta pregrada, v zgornjem delu pa jeklena zaščitna mreža. Dostop do tovornega prostora s skupno prostornino 860 litrov, v katerega je mogoče naložiti predmete, dolge do 105 centimetrov in široke 102 centimetra, je mogoč tudi skozi polovična vrata na desni strani vozila. Teža tovora pa naj ne bi presegla 500 kilogramov.

Mini clubvan bo na voljo v treh različicah, s tremi motorji. Osnovo predstavlja bencinski motor z močjo 72 kilovatov (98 KM), sledita pa še bencinski z močjo 90 kilovatov (122 KM) in dizelski z močjo 82 kilovatov (112 KM). Za osnovno različico Minijevega dostavnika, ki sledi tradiciji iz začetka šestdesetih let preteklega stoletja, bo treba na nemškem trgu odšteti 18.100 evrov, cene za slovenski trg pa še niso znane.