Gre za bližnjega sorodnika citroëna berlinga in peugeota partnerja, ki je nastal kot plod sodelovanja Toyote s francoskim koncernom PSA.
Nekaj bistvenih podatkov je vezanih na prevoz potnikov in tovora, saj je nosilnost vozila 1000 kg in zmogljivost vleke 1500 kilogramov. Dolga in kratka različica se ponašata s tremi vrstami sedežev. Že kratka "delavska" različica omogoča prevoz dveh evropalet.
Velika tovorna zmogljivost
Na voljo je z dvema individualnima sprednjima sedežema ali s trisedežno klopjo. Opremljen je tudi s sistemom smart cargo, ki je znan že iz srednje velikega dostavnika proace. Ta sistem ponuja zložljivi sopotnikov sedež, s čimer je mogoče prostornino povečati za dodatnega 0,4 kubičnega metra, dolžina tovora pa se poveča za 1,3 m, kar pomeni, da je v notranjosti mogoče prevažati dolge predmete, kot so lestve in različni nosilci. Sistem omogoča tudi rotacijo sopotnikovega sedeža, ki se lahko spremeni tudi v priročno mizico.
Dostop do tovornega prostora je olajšan z asimetričnimi zadnjimi vrati. Na voljo pa so tudi zadnja vrata, ki se odpirajo navzgor. Kombi je lahko opremljen tudi s posebno odprtino na strehi, ki omogoča prevažanje daljših predmetov. Na voljo je tudi dodatna prečka, ki lahko nosi do 100 kilogramov.
Tudi družinam na izbiro dve različici
Potniška različica se ponaša z enako funkcionalnostjo kot tovorna. Srednjo vrsto sedežev predstavlja trisedežna zložljiva klop. Če ti sedeži niso potrebni, se lahko zložijo v tla vozila, s čimer se precej poveča prostor za prtljago. Japonski berlingo ponuja veliko odlagalnih površin, ki so nameščene tudi pod sedeži in v tleh. Prtljažna polica je nastavljiva po višini in ima nosilnost 25 kilogramov. Opcijsko so na voljo panoramsko strešno okno, ambientalna osvetlitev in posebne odlagalne površine na stropu. Druga sedežna vrsta je na voljo s tremi posamičnimi sedeži, ki so opremljeni z možnostjo nastavitve otroških sedežev Isofix, ali kot trisedežna klop, ki je zložljiva v razmerju 60:40.
Vozniku so med drugim na voljo za pomoč med vožnjo zadnja vzvratna kamera, sistem za zaznavanje mrtvega kota in sistem Toyota Traction Select, ki se prilagaja trenutnim razmeram na cesti. Voznik pa lahko s posebnim stikalom, ki je nameščeno ob ročici menjalnika, izbira med štirimi načini: normalni, sneg, pesek in za vse terene. Informacije o vožnji lahko voznik pridobiva s pomočjo projekcijskega zaslona.
Na voljo sta dva 1,2-litrska bencinska in štirje 1,5-litrski dizelski pogonski sklopi, ki ponujajo od 55 kilovatov moči (75 KM) do 88 kilovatov moči (130 KM). Pogonski sklopi so opremljeni s pet- ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom oziroma z osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje