To cestno reli specialko smo imeli v oddaji Avtomobilnost priložnost preizkusiti na zaprti progi v okolici Milana.
GR yaris je bil razvit iz reli dirkalnika, ki so ga inženirji prilagodili, da je znosen za vsakodnevno vožnjo in seveda nekajkrat ali pa nekaj desetkrat cenejši.
Povsem drugačen od originala
GR oziroma Gazoo racing yaris je yaris, ki to ni. Četudi je že običajna različica Toyotinega malčka z novo generacijo postala zelo živahna v zavojih, je tole povsem drugačen avto. Pravzaprav si z običajnim yarisom deli le žaromete, stranski ogledali in strešno anteno.
GR yaris je daljši, širši in nižji. Uporabili so veliko aluminija in celo ogljikova vlakna. In namesto pet ima zgolj tri vrata. Vse to v sledi nizke mase, nižjega težišča ter večje čvrstosti školjke.
Trivaljnik s 192 kilovatov moči
Zanimivo je, da je pod pokrovom motorja trivaljnik. Ampak pozor, ta trivaljnik zmore kar 192 kilovatov oziroma 261 "konjev" in 360 Nm navora. In s prostornino 1,6 litra sledi pravilom skupine dirkalnikov Rally 2, oziroma nekdanje skupine R5.
In takšen motor, seveda v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, yarisa GR do 100 km/h požene v 5,5 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 230 km/h. No, in da bi se lahko nato ustavili, imamo na voljo tudi zmogljive zavore, katerih koluti so spredaj celo večji kot pri modelu GR supra.
Da je GR yaris resnično zasnovan za voznike, ki bodo njen dirkaški potencial znali izkoriščati, pričajo številni elementi. Vas zanima, kako se obnese na cesti?
Vabljeni k ogledu video posnetka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje