Kabrioleti so zadnja leta na prepihu. Volkswagen, ki se sicer ponaša z več kot sedem desetletij dolgo tradicijo izdelovanja kabrioletov, do letos v ponudbi ni imel brezstrešne različice.
Beetle cabrio in eos sta preteklost, sedanjost pa je t-roc kabrio, kabrioletski križanec, s katerim si v Wolfsburgu zaradi popularnosti križancev in športnih terencev, pa tudi zaradi štirisedežne zasnove, nadejajo večjo prodajo tudi v razredu vozil s pomično streho.
Nemci pravijo, da združuje robustnost in prednosti SUV-ja z občutkom v vožnji z odprto streho. 4-sedežnik temelji na tehnični osnovi prečne modularne platforme (MQB).
V dolžino meri 4,27 m, v širino 1,81 m (brez zunanjih ogledal), njegova medosna razdalja znaša 2,63 m, višina pa 1,52 m. Voznik in sovoznik sedita nekoliko nižje kot zadnja potnika. Prtljažnik je zaradi pomične strehe z 280 litri prostornine razumljivo skromnejši.
Izbrali so mehko streho
V skladu s tradicijo hrošča in golfa cabrioleta so mu namenili klasično platneno streho iz treh slojev. Elektrohidravlični pogon streho odpre in zapre samodejno v devetih oziroma 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Odprta platnena streha je za zadnjima sedežema zložena kot harmonika, njen masivni sprednji lok pa služi kot pokrov. Ko je streha zaprta, nosilne letve preprečujejo, da bi se streha pri velikih hitrostih napihnila. Na voljo je tudi protivetrni ščitnik.
Za varnost je poskrbljeno z varnostnim lokom, ki je običajno skrit za naslonjalom zadnje klopi, v primeru nevarnosti, ki jo sistema zazna ob prevelikem nagibanju ali ko avtomobil preseže določen bočni pospešek, pa se v delčku sekunde postavi nad zadnje vzglavnike. Okrepljen je tudi okvir vetrobranskega stekla, določene okrepitve pa so namenili tudi strukturi karoserije.
Turbo bencinski motor
V vsem drugem je T-roc cabriolet bolj ali manj enak kot T-roc s trdno streho. Ponudil bo torej digitalni koncept upravljanja. Za pogon pa bosta skrbela dva turbobencinska motorja. Prvi je litrski trivaljnik 1,0 TSI z močjo 85 kilovatov, drugi pa 1,5-litrski štirivaljnik z močjo 110 kilovatov. 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon spredaj sta serijska, večji TSI pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje