Različica GT2 RS že od nekdaj velja za najbolj ekstremno izvedbo modela 911, zato tudi za novo generacijo pričakujemo presežke na vseh področjih. Poganjal jo bo nadgrajeni 3,8-litrski bokserski šestvaljnik, podkrepljen z dvema turbinama, ki mu bosta zagotavljali okoli 650 "konjev" (478 kW). To bo zadostovalo za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v manj kot treh sekundah, kar bo mogoče, zahvaljujoč menjalniku z dvojno sklopko in vbrizgu vode v sesalni sistem za hlajenje in zagotavljanje ekstremnih zmogljivosti.
Močnejši, a bolj obvladljiv
Za novim GT2 RS, kot za vsemi najbolj popopranimi porscheji, stoji Andreas Preuninger, ki zagotavlja, da bo novi model kljub povečanju moči še bolj obvladljiv od svojega predhodnika. Ta zna biti na meji svojih zmogljivosti zelo oster. Poleg izjemnega stroja bo novi GT2 dobil tudi dirkaško vzmetenje in posebej zanj razvite pnevmatike Mihelin Pilot Sport Cup 2, manjkala pa ne bo niti elektronsko krmiljena zapora diferenciala z razponom od 0 do 100 odstotkov.
Tako kot vsak pravi RS je tudi novinec moral "shujšati", kar so inženirji dosegli med drugim z vgradnjo izjemo vzdržljivega, a obenem tankega zadnjega stekla Gorilla Glass, oblog za zvočno zatesnitev pa preprosto niso predvideli. Skupna masa se tako giblje okoli 1.500 kilogramov. Poleg tega bo na voljo tudi paket Weissach, ki mu bo z vgradnjo platišč iz magnezija ter elementov iz ogljikovih vlaken vzel še dodatnih 30 kilogramov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje