V Porschejevi glavni tovarni v Zugffenhausnu je 54 let od začetka proizvodnje s traku zapeljal milijonti porsche 911. Jubilejni primerek je odet v irsko zeleno barvo, krasijo pa ga platišča v slogu znamenitih koles Fuchs, zlate oznake ter klasično oblazinjenje, merilniki s kromiranimi obrobami in leseni vložki v notranjosti.
Le-ta ne bo šel v roke kakšne zveste stranke, temveč ga bo nemški proizvajalec obdržal zase. Nekaj časa bo na ogled na različnih lokacijah po svetu, nato pa bo našel prostor v Porschejevem muzeju.
Več kot 70 odstotkov jih je še vedno v uporabi
Čeprav je 911 Porschejev najuspešnejši model in obenem prvi, ki je dosegel milijon proizvedenih primerkov, še zdaleč ni najbolj množičen športni avtomobil na svetu. Tako legendarni chevrolet corvette kot nissanovi modeli "Z" so presegli 1,5 milijona proizvedenih primerkov. Pred modelom 911 je milijon dosegla in presegla tudi mazda MX-5. A posebnost Porschejevega najslavnejšega modela je, da je več kot 70 odstotkov proizvedenih avtomobilov še vedno v uporabi, s čimer pa se težko kosa kateri koli drugi proizvajalec.
Lani je Porsche prodal 32.365 primerkov modela 911, kar je zanemarljivo v primerjavi s številkami, ki jih dosegajo njegovi športni terenci. Leta 2013 so po desetih letih proizvodnje izdelali že petstotisočega cayenna. Toda glede na razcvet, ki ga doživljajo tovrstni avtomobili v zadnjem času, bo za drugo polovico potreboval precej manj kot desetletje, prav tako (z macanom) ne bo imel prevelikih težav s prevzemom naslova najbolje prodajanega modela te znamke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje