Citroën se na trg petvratnih limuzin vrača s pomembno novostjo, novo generacijo modela C4 z bencinskim in dizelskim motorjem, ki bo na voljo tudi kot 100-odstotno električni avtomobil ë-C4.
Kompaktne petvratne limuzine so na evropskem trgu leta 2019 v avtomobilskem segmentu C predstavljale skoraj 28 odstotkov prodanih vozil.
Pri Citroënu pravijo, da kupcem dopuščajo izbiro, torej nakup bencinskega, dizelskega ali električnega avtomobila. Za zdaj uradni tehnični podatki še niso znani, a bo C4 zelo verjetno dobil hišno motorizacijo, kar pomeni 1,2-litrski trivaljni bencinski turbomotor in 1,5-litrski dizelski motor. Postavljen je namreč na CMP-platformi iz skupine PSA.
Električna ofenziva
Električni ë-C4 je sicer peti opus iz Citroënove strategije za elektrifikacijo za modeli SUV C5 aircross hybrid, ami, ë-jumpy in ë-spacetourer. Baterije naj bi mu z enim polnjenjem zagotavljale doseg, večji od 300 kilometrov.
Novi C4, ki bo uradno razkrit 30. junija, med drugim pa prinaša nov oblikovalski slog francoske znamke vozil, ki se s tehnologijo usmerja tudi na udobje in modernost, ki ga zagotavljajo vzmetenje z naprednimi hidravličnimi omejevalniki in posebni sedeži za večje udobje. Uvaja tudi inovacijo za sprednjega sopotnika, ki jo bo mogoča spoznati ob svetovni premieri.
Skoraj 100-letna zgodovina
Citroënova zgodovina kompaktnih petvratnih limuzin je bogata in sega vse do prvega modela C4 iz leta 1928. V njegovo zgodovino se je zapisal model GS, ki je bil leta 1971 razglašen za evropski avto leta in ki letos praznuje svojo 50. obletnico.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje