Ta avtomobil bi zato zlahka imenovali tudi “honda hibrid”. Tako zelo se zdi, da je Hondi zares pomembno, da je v Evropo pripeljala novo generacijo modela HR-V, ki je izključno hibrid.
Gre za klasičnega hibrida – hibrida, ki svojo baterijo polni brez polnilnega kabla. Hibridni pogon honde HR-V tvorijo dva elektromotorja in 1,5-litrski bencinski motor, ki lahko delujejo v popolnoma bencinskem, hibridnem ali popolnoma električnem režimu in poganjajo izključno prednji kolesni par.
Hibridi so lahko zabavni
Baterija se polni z rekuperacijo ob zaviranju, tako kot pri večini električnih vozil pa imamo na voljo način B – način, ki samodejno rekuperira takoj, ko spustimo stopalko za pospeševanje. Jakost rekuperacije, ki jo v praksi občutimo kot močnejši pojemek, lahko prilagajamo z obvolanskima ročicama. Pri Hondi obljubljajo, da ima ta avtomobil prednosti SUV-ja in igrivost kupeja. Preprosteje, to je CUV, torej kupejevski križanec.
Prtljažnik je z le dobrimi 300 litri prostornine med najmanjšimi v segmentu. Zato ima po drugi strani veliko priročnih rešitev. Na primer “magične sedeže” – “magic seats”, ko lahko z le nekaj potezami zadnjo klop zelo preprosto zložimo in žrtvujemo, s tem pa pridobimo zelo priročen prostor v zadnjem delu avtomobila.
Armatura je tipično japonska. Tipična za Hondo, brez pretiravanja z detajli in z zasloni, ki so striktno usmerjeni k funkcionalnosti. Tukaj ni kiča.
Več o tem zanimivem in zelo samosvojem modelu pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje