HR-V je najmanjši Hondin križanec, vendar pri Hondi pravijo, da zaradi drugačnega pristopa v kabini daje občutek večjega avtomobila. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
HR-V je najmanjši Hondin križanec, vendar pri Hondi pravijo, da zaradi drugačnega pristopa v kabini daje občutek večjega avtomobila. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ta avtomobil bi zato zlahka imenovali tudi “honda hibrid”. Tako zelo se zdi, da je Hondi zares pomembno, da je v Evropo pripeljala novo generacijo modela HR-V, ki je izključno hibrid.

Gre za klasičnega hibrida – hibrida, ki svojo baterijo polni brez polnilnega kabla. Hibridni pogon honde HR-V tvorijo dva elektromotorja in 1,5-litrski bencinski motor, ki lahko delujejo v popolnoma bencinskem, hibridnem ali popolnoma električnem režimu in poganjajo izključno prednji kolesni par.

Dva elektromotorja in bencinski motor, s skupno sistemsko močjo 96 kW (131 KM), so v sprednjem delu, baterija je pod prtljažnikom. Avtomobil večino časa poganjata elektromotorja, termični motor pa služi kot njun generator elektrike ali za polnjenje baterije. Ko voznik zahteva maksimalno moč, se tudi bencinski motor dejavno vključi v pogon koles. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Dva elektromotorja in bencinski motor, s skupno sistemsko močjo 96 kW (131 KM), so v sprednjem delu, baterija je pod prtljažnikom. Avtomobil večino časa poganjata elektromotorja, termični motor pa služi kot njun generator elektrike ali za polnjenje baterije. Ko voznik zahteva maksimalno moč, se tudi bencinski motor dejavno vključi v pogon koles. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Hibridi so lahko zabavni

Baterija se polni z rekuperacijo ob zaviranju, tako kot pri večini električnih vozil pa imamo na voljo način B – način, ki samodejno rekuperira takoj, ko spustimo stopalko za pospeševanje. Jakost rekuperacije, ki jo v praksi občutimo kot močnejši pojemek, lahko prilagajamo z obvolanskima ročicama. Pri Hondi obljubljajo, da ima ta avtomobil prednosti SUV-ja in igrivost kupeja. Preprosteje, to je CUV, torej kupejevski križanec.

Za notranjost je značilna minimalistična estetika s premišljeno postavljenimi elementi, ki povečajo občutek prostornosti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Za notranjost je značilna minimalistična estetika s premišljeno postavljenimi elementi, ki povečajo občutek prostornosti. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Prtljažnik je z le dobrimi 300 litri prostornine med najmanjšimi v segmentu. Zato ima po drugi strani veliko priročnih rešitev. Na primer “magične sedeže” – “magic seats”, ko lahko z le nekaj potezami zadnjo klop zelo preprosto zložimo in žrtvujemo, s tem pa pridobimo zelo priročen prostor v zadnjem delu avtomobila.

Armatura je tipično japonska. Tipična za Hondo, brez pretiravanja z detajli in z zasloni, ki so striktno usmerjeni k funkcionalnosti. Tukaj ni kiča.

Več o tem zanimivem in zelo samosvojem modelu pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.