Gre za prvi 911 S model v zadnjih petih letih in prvi model 997. Foto: Porsche
Gre za prvi 911 S model v zadnjih petih letih in prvi model 997. Foto: Porsche

Že sama črka S v imenu namiguje (če upoštevamo Porschejev žargon), da je nov model močnejši in laže vodljiv. Šestvaljni motor z dvema turbinama in približno 395 kW moči (530 KM) za sto prevoženih kilometrov porabi toliko goriva kot navadni turbinski motor s 373 kW (500 KM).

Moč se prenaša na vsa štiri kolesa, ki vozniku ob sedemstopenjskem menjalniku PDK z dvojno sklopko in ob enakomernem deljenju navora med kolesi omogoča popolno oblast nad vozilom.

Vodilni v Porscheju načrtujejo njegov debi na ženevskem avtomobilskem sejmu naslednji mesec. V evropskih trgovinah ga lahko pričakujemo maja. Cena kupeja bo znašala okoli 173.000 evrov, cena kabrioleta pa bo za 11.000 evrov višja.