Serija 4 vstopa v novo generacijo, BMW pa ji je namenil novo vlogo, ki jo najavlja že drzen videz. Športni štirised ima nalogo v premijskem srednjem razredu poudariti dinamičen DNK, hkrati pa se po novem jasno razlikuje od limuzinske serije 3.
Blagi hibrid za manjšo porabo in več moči
Prodaja se bo začela s skupno petimi modelnimi različicami, od najbolj zmogljivega M440i xDrive coupé z vrstnim šestvaljnim bencinskim motorjem z največjo močjo 275 kW (374 KM), pa tudi blago hibridno tehnologijo za vrstni šestvaljni bencinski motor in vse dizelske motorje. 48-voltni zaganjalnik-generator poveča moč motorju z notranjim zgorevanjem z dodatnimi 8 kW (11 KM).
Poudarek na dinamični vožnji
V primerjavi s serijo 3 je težišče vozila za 21 milimetrov nižje, razmik med kolesoma na zadnji premi pa je za 23 milimetrov širši. Ob uravnoteženi porazdelitvi mase med premama v razmerju 50 : 50 in ciljno usmerjeni optimizaciji aerodinamike ter zmanjšanju vzgona na zadnji premi so indici, da se tudi vozi bolj športno od limuzine.
To poudarjajo tudi posebej uglašeni blažilniki v zvezi z dviganjem, ki so vgrajeni standardno. Opcijsko pa bo na voljo tudi M športno podvozje s še tršo nastavitvijo za blažilnike, obese in stabilizatorje, kot tudi dodatne karoserijske opore in spremenljivo športno krmiljenje.
Veliki ledvički za takojšnjo prepoznavnost
Oblikovno izstopa sprednji del z velikanskima navpičnima ledvičkama, s čimer sledi tradiciji legendarnih kupejev znamke. Standardni so LED-žarometi, opcijsko bodo na voljo prilagodljivi LED-žarometi z laserskimi lučmi.
Zasnova kokpita je usmerjena k vozniku, novo je združevanje zaslonov z do 10,25-palčnim nadzornim prikazovalnikom in opcijsko, popolnoma digitalno 12,3-palčno instrumentno ploščo. Nov je usnjen športni volan, na novo so razviti športni sedeži. Zadnja sedeža opredeljuje značaj polnopravnega sedeža.
Pri BMW navajajo še izboljšano zvočno in toplotno udobje v primerjavi s predhodnikom. Vetrobransko steklo z akustično zasteklitvijo in nova avtomatska klimatska naprava s tripodročnim upravljanjem bosta na voljo standardno.
Tehnološko napredno vozilo
Na voljo bo bistveno širši nabor sistemov za pomoč vozniku kot pri predhodniku. Standardno opozorilo pred čelnim trkom s posredovanjem v zaviranje in opozorilo za zapustitev voznega pasu z aktivnim vračanjem na vozni pas s pomočjo pri krmiljenju. Opcijski tudi funkcije, kot sta asistent za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu z novo funkcijo aktivne navigacije in funkcija za samodejno vzpostavitev reševalnega pasu.
Projektor nove generacije ponuja 70 odstotkov večjo projekcijsko površino. Inovativna 3D-vizualizacija okolice na digitalni instrumentni plošči kaže vozniku vozilo z okolico, pa tudi aktivirane sisteme za pomoč vozniku in funkcije, ki jih lahko ponudijo.
Nadzor razdalje pri parkiranju s senzorji spredaj in zadaj je standarden. Opcijski parkirni asistent za samodejno parkiranje in zapustitev parkirnega mesta zdaj vključuje tudi asistenta za vzvratno vožnjo, ima pa tudi sistem, ki posname 40-sekundni videoposnetek okolice avtomobila.
Prodaja bo stekla od oktobra letos.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje