Opel je mokko premierno predstavil leta 2012, vmes jo je preimenoval v mokka X, v drugi generaciji pa se spet imenuje zgolj mokka.
To je Oplova različica peugeota 2008, s katerim si deli tehnologijo in motorje, vključno z električnim pogonom, ki ga pri Oplu postavljajo v ospredje.
Nova mokka ostaja vsakdanje uporaben in udoben SUV, drugih stičišč z mokko prve generacije pa v bistvu ni. Pri Oplu namreč v ospredje prihaja strast, strast zlate dobe oplov. Mokka pa je zgolj začetek nove dobe. Seveda, električne dobe, ki pa pri mokki ne bo ekskluzivna.
Električna različica ima potencial
Električna mokka bo osvojila kakih sedem odstotkov slovenskih kupcev, kar pravzaprav sploh ni malo. Pri Oplu pa so na primeru električne corse zaznali trend, ki naredi električne avtomobile že skoraj stroškovno upravičene.
Elektromotor zmore 100 kW moči (136 KM) in 260 Nm navora, energija pa je shranjena v bateriji s 50 kWh in zagotavlja do 322 kilometrov dosega po najnovejših testih WLTP. Največja hitrost je omejena na 150 km/h. Del standardne opreme je sistem za hitro polnjenje z močjo 100 kW in enosmernim tokom (DC), ki omogoča, da baterijo v 30 minutah napolnimo do 80 odstotkov.
Omogočeno je polnjenje na zasebni polnilni postaji z zidno omarico, hitri polnilnici ali kablu za priklop na gospodinjsko električno vtičnico, torej od enofaznega do trifaznega z 11 kW. Pri Oplu želijo kupce, ki so skeptični do baterij električnih vozil, prepričati z osemletnim jamstvom za baterijo.
Večina Slovencev pa bo vseeno izbrala bolj običajno bencinsko mokko za okoli dvajset tisočakov …
Več o spoznavanju z novo mokko, ki smo jo zapeljali od Vranskega do Vitanj, pa v videoprispevku iz oddaje Avtmobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje