Eden od petih finalistov bo na prestolu nasledil renault clia. V finale je prišlo pet vozil, ki so s strani bralcev, poslušalcev ali gledalcev sodelujočih medijev, med njimi je tudi Avtomobilnost, pri izboru zbrali največ glasov. Poglejmo, kdo so finalisti.
Škoda octavia
Škoda je z octavio pred četrt stoletja oznanila novo dobo znamke in se pridružila Volkswagnu. V novi generaciji ta pri nas tradicionalno zelo priljubljen model ostaja prostorski rekorder, poleg tega pa prinaša novo obliko, nov koncept notranjosti, nove tehnologije in nove vrste pogonov. Karavanska octavia combi se ponaša s kar 640-litrskim prtljažnikom.
Napredek v kabini je otipljiv in viden zaradi uporabe boljših materialov in novih tehnologij. Revolucionaren je volan, ki ima po novem le dva kraka. Izboljšana je virtualna armaturna plošča. Zaslon ima diagonalo 10 palcev. Prvič so na voljo do hrbta zelo prijazni ergonomski sedeži, ki ne le ogrevajo, ampak tudi masirajo in hladno prezračujejo. Veliko sistemov se je v škodi znašlo prvič. Nova je na primer asistenca za ovire v primeru nevarnosti trčenja s pešcem, kolesarjem ali drugim vozilom z aktivnim ojačanjem navora volana vozniku pomaga, da v idealnem primeru z nadzorovanim izogibanjem prepreči trčenje.
Volkswagen golf
Novi golf na prvi pogled ne prinaša revolucije, a je že ob vstopu v kabino jasno, da bo spet narekoval smernice v svojem, golfovem razredu. Prav vsak novi golf ima vsaj za 20 odstotkov boljše luči kot predhodniki, kajti po novem so serijski LED-žarometi, izbrati pa je mogoče tudi matrične led žaromete.
V primerjavi s sedmo generacijo je novi golf bolj praktičen, še zmogljivejši, bolj ekonomičen in še bolj prostoren. Notranjost bodo ljubitelji klasike sicer sprejeli z mešanimi občutki, kajti gre za povsem novodobno, digitalno armaturno ploščo. A živimo v dobi drsanja po zaslonih, premikanja ikon po svoje in tako kot vsak mobilni telefon tudi novi golf od nas zahteva nekaj seznanjanja. Možnosti je veliko, upravljanje z mahanjem zdaj deluje že precej dobro, na voljo je glasovno upravljanje, prilagodite si lahko barve, vrhunsko pa novi golf svoj informacijski zaslon kombinira tudi recimo z Applovim carplayem. Golf torej ostaja gonilo napredka, tudi kar zadeva pogonske sklope.
Peugeot 2008
Druga generacija Peugeotovega kompaktnega križanca 2008 je tokrat na trg prišla z bencinskim, dizelskim in električnim motorjem. Na splošno imajo pri Peugeotu velike načrte z elektriko. 2008 z bolj drznimi SUV-ovskimi linijami zre v prihodnost. V kabini pa je to tipični aktualni, novodobni peugeot. Drzno oblikovana futuristična kabina je namreč postala del Peugeotovega DNK-ja. Notranjost je v primerjavi s prejšnjo generacijo nadgrajena.
Kabina je prostornejša, večja. Ima za 30 litrov odlagalnih površin, zanimiv pa je predal pod armaturno ploščo, ki je hkrati brezžična polnilna postaja za telefon in naslonjalo za osebni telefon. Za vse peugeote nove dobe je hrkati značilen tako imenovani i-cockpit, po novem z oznako 3D, kr pomeni, da so merilniki tridimenzionalni. Pri električnem avtomobilu bistvenih razlik v primerjavi z modelom z motorjem na notranje zgorevanje nismo opazili. Peugeot e-2008 poganja 100-kilovatni elektromotor, ki se napaja iz litij-ionske baterije z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur za dobrih 310 kilometrov električne vožnje v skladu s ciklusom WLTP. Mogoče je polnjenje z močjo 100 kilovatov, pri katerem je za 80-odstotno zmogljivost potrebnih dobrih 30 minut polnjenja, na voljo pa bo tudi polnjenje pri močeh 7,4 in 11 kilovatov.
Renault captur
Captur je narejen na osnovi aktualnega slovenskega avtomobila leta renault clia. Večino lastnosti si seveda deli s cliom, kar je samo plus. Captur veliko stavi na zunanjo obliko, v kabini pa na popolnoma prenovljeno vsebino. Izstopajo 9,3-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema, lebdeča konzola in možnost digitalne instrumentne plošče s 7- do 10-palčnim zaslonom.
Captur potnike razvaja z boljšimi materiali, prav tako pa tudi z več prostora za noge, in sicer predvsem na zadnji klopi. Za 81 litrov je večji tudi prtljažnik s prostornino 536 litrov. Izstopajo še sistemi za drugo stopnjo avtonomne vožnje in pester nabor varnostnih sistemov. Poleg bencinskih in dizelskih motorjev, ki so bolj ali manj enaki kot v cliu, pa je captur na voljo tudi z novim priključno-hibridnim pogonskim sklopom, ki ga sestavljajo 1,6-litrski bencinski motor in dva elektromotorja ter baterija s kapaciteto 9,8 kilovatne ure, ki zadostuje za dobrih 45 kilometrov električne vožnje.
Hyundai tucson
Povsem novi Tucson ni le evolucija, temveč Hyundaijeva revolucija v oblikovanju. Gre za četrto generacijo predstavnika SUV razreda, ki se ponaša s povsem novo podobo, velik korak naprej je bil narejen pri tehnološki naprednosti, povezljivost in varnosti, ponuja pa tudi učinkovito motorno paleto in dolgo tovarniško garancijo. Armaturna plošča je seveda digitalna. Zaslon infointamenta meri 8- ali 10,25-palcev. Za sproščujoče vzdušje skrbi ambientalna svetloba v 64 različnih barvnih odtenkih. Tucson ponuja sistem polsamodejne vožnje, sam pospešuje in tudi zavira, ko predvidi, da se približujete ovinku.
Opremljen je s tehnologijo, ki omogoča odklepanje vrat s telefonom, s telefonom zaženete motor in upravljate klimatsko napravo. Novost je opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem pa je povezan s sliko na digitalnem zaslonu, ki razkriva tisto, kar vzvratno ogledalo ne pokriva. Volumen prtljažnika je karavanskih 620 litrov, možno ga je povečati na 1.799 litrov. Voznikom bo na voljo tudi prilagodljivo vzmetenje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje