Peugeot ima sicer že osem desetletij izkušenj z električnimi vozili. Pred 80 leti so predstavili električarja VLV. Današnji serijski primerki e-208 in e-2008 merijo na bistveno večjo prodajo, tudi v Sloveniji.
Peugeot je pri svojem prvem resnem poskusu z električnimi vozili izbral svojo pot. Mnogi proizvajalci se lotijo razvoja popolnoma novih električnih modelov, ki jim običajno nadenejo tudi novo poimenovanje. In pogosto začnejo nekje pri svoji ponudbi – torej najprej predstavijo tiste manj ljudske električne avtomobile.
Električni pogon je vrh ponudbe
Peugeot pa je začel s svojima najbolj dostopnima modeloma 208 in 2008. In ta dva sta na voljo tudi z bencinskimi in celo dizelskimi motorji, medtem pa električni pogon predstavlja vrh ponudbe.
Oba avtomobila imata enak električni pogon. No, in če ga čisto preprosto razložimo – elektromotor z močjo 100 kilovatov je nameščen spredaj in poganja prednji kolesni par. Energijo pa črpa iz baterije z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur, ki je nameščena v dnu vozila.
Z enim polnjenjem naj bi lahko prevozili 340 kilometrov v primeru modela e-208 in 20 kilometrov manj z modelom e-2008 - ker je preprosto nekoliko zajetnejši.
V Avtomobilnosti smo se udeležili Peugeotove tiskovne konference, kjer smo izvedeli, kaj lahko pri nas pričakujemo od elektrifikacije modelske palete francoskega proizvajalca vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje