To je povsem klasična prenova avtomobila, ki po nepisanem pravilu nastopi po treh ali štirih letih in – kot je danes v navadi – tudi tokrat od Seata nismo mogli pričakovati česa na pogled zelo očitnega. Ampak, tisto, kar je novo, je pa zelo zgovorno. In ne, ne gre za to, da so te črke zdaj zapisane v slogu, s pisanimi črkami. Gre za vsebino.
Arona je po prenovi videti bolj kot pravi SUV, ne pa kot umirjeni enoprostorec s plastičnimi obrobami. Pri aroni se to kaže s kolesnimi obrobami, ki so bolj izrazite, meglenkah, ki so lahko na vozilu ali pa tudi ne, odvisno od želje kupca, največja novost pa je, da so LED-žarometi po novem serijski v vseh paketih opreme. To velja tudi za ibizo, pri kateri pa so bile zunanje spremembe zgolj kozmetične.
Mladi nočejo samo avta, želijo mobilnost
Da mora Seat na področju asistenčnih sistemov ponuditi več, je kar nujno. In ta več se kaže v tem, da ponudi tudi tisto, kar največ šteje v mestih, v zastojih. Da avto sam zavira, sam ustavi in sam spelje, da se ni treba več ukvarjati s sklopko in zaviranjem. Ter da ob tem tudi obrne volan, da ne gremo čez črto. To je pomembno!
Arona in ibiza sta dva izmed prvih malih avtomobilov, ki zagotavljata celovito rešitev, se pravi tako nadzor nad delovanjem stopalk kot volanskega obroča, je pa tudi pri tem treba spomniti, da to ni avtonomna vožnja, kot bi morda kdo rekel. Ne, voznik mora biti odgovoren in avto bo poskrbel, da boste to ves čas vedeli, bo samo skrbel, da vaša neposlušnost ne bo usodna.
Več o spremembah pri obeh Seatovih kompaktnih modelih pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje