Z 1,871-litrskim motorjem, ki je razvil največjo moč 84,6 kilovata, je ob povprečni porabi 9,5 litra bencina na sto kilometrov dosegel največjo hitrost 179 kilometrov na uro in do sto kilometrov na uro pospešil v desetih sekundah, kar so bile tedaj zelo dobre zmogljivosti.
K dobrim voznim lastnostim je pripomogla tudi poševna vgradnja štirivaljnega motorja, zaradi katere je bil pokrov motorja elegantno znižan, hkrati pa je avtomobilu omogočala tudi nižje težišče, prednji pogon je bil dovolj predvidljiv, za uspešno ustavljanje pa so skrbele solidne zavore s prisilno hlajenimi koluti spredaj. Sprednja prema je bila opremljena s trikotnimi vodili, zadnja pa je bila poltoga z vzdolžnimi vodili.
Laskave primerjave
Čeprav se je streha izrazito poševno spuščala proti zadku, zaradi česar so nekateri kritiki menda avtomobil primerjali celo z astonom martinom DBS, je bilo na zadnjih sedežih dovolj prostora za dva odrasla, dovolj velik pa je bil tudi prtljažnik. 100S coupé je sicer izhajal iz limuzinskega audija 100, vendar je imel večje in bolj poševno vetrobransko steklo ter popolnoma drugačen zadek.
Manjše spremembe
Audi je 100S coupé izdeloval šest let in ga vmes tudi koreniteje prenovil. Leta 1973 so namreč zmanjšali masko hladilnika in povečali zadnje luči, sedeže opremili z vzglavniki in vgradili povezave za elektronsko diagnostiko. Spremenili so tudi zadnjo premo, ki se je po novem ponašala z vijačnimi vzmetmi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje