Renault megane E-tech plug-in, kot se imenuje priključnohibridni megane, razpolaga z največjo močjo 119 kW (160 konjev). V središču pogonskega sklopa je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki sodeluje z dvema elektromotorjema in sekvenčnim menjalnikom brez sklopke, ki izhaja iz Renaultove dejavnosti v formuli ena.
Elektromotorja se napajata iz 400-voltne litij-ionske baterije s kapaciteto 9,8 kilovatne ure, ki mu omogoča električno vožnjo s hitrostmi do 135 kilometrov na uro. V skladu s ciklusom WLTP lahko v mešanem ciklusu prevozi do 50, v mestnem okolju pa do 65 električnih kilometrov. Priključnohibridni sklop bo sicer sprva na voljo v kombiju grandtour, pozneje pa tudi v kombilimuzini.
Renault je sicer pri vseh različicah megana osvežil potniško kabino, kjer sta na voljo tudi 9,3-palčni zaslon infozabavnega sistema in 10,2-palčni zaslon pred voznikom. Nekaj je tudi novih asistenčnih sistemov, med njimi tudi asistent za vožnjo po avtocesti in v gostem prometu, med redkimi vidnimi zunanjimi spremembami pa izstopajo novi LED-žarometi pure vision.
Oznako GT line je nadomestila oznaka R.S. line, ki prinaša tudi bolj športno podobo. Megane R.S. je pridobil 30 njutonmetrov navora, nekoliko posodobljen pa je tudi odločno športni megane R.S. trophy.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje