Američani imajo radi velike stvari, ne le večjih porcij hrane, enako velja za avtomobile. Govorimo o terencih. Veliko trendov se je rodilo v ZDA in prišlo v Evropo.
Tudi na stari celini so tržniki avtomobilskih proizvajalcev hitro ugotovili, da bi iz klenih terenskih vozil nastal nov razred avtomobilov, ki bi se dobro prodajal voznikom, ki večino kilometrov nabirajo v mestih. Hitro so jih označili za športne terence, tudi mehke terence.
Potem so spremenili karoserijo, avtomobili pa so postali bolj mestni in manj gozdarski. Da je lahko vozilom s priljubljeno kratico SUV dokončno uspelo prepričati evropske kupce, so se morali inženirji lotiti tudi voznih lastnosti vozil z večjo oddaljenostjo od tal.
Testirali so bralci izbranih poklicev
Zato smo na tokratni delavnici v Avtomobilnosti prosili bralce MMC in gledalce Avtomobilnosti, naj se udeležijo dogodka in testirajo, kako dobro se športni terenci vozijo v primerjavi z nekdaj priljubljenimi karavani. Testno floto smo popeljali na prav posebne ceste, na Predmejo, kjer smo lahko preizkusili dinamično plat Seatovih karavanov in SUV-jev.
Karavane in SUV-je so primerjali voznik reševalnega vozila, zdravnica, ki se do Beljaka v službo vozi čez Korensko sedlo namesto skozi Karavanke, vzgojitelj, ki vsak dan po ovinkih "šviga" na Rakitno, strokovnjak za fitnes, ki ima zaradi bolečin v hrbtu raje enoprostorce, trgovski potnik, čigar poti redko zavijajo na avtocesto, in turistični menedžer, ki v službenem času potuje po Evropi.
Kaj jim je bolj všeč? Karavani ali SUV-ji. Vabljeni k ogledu videoprispevka iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje