Električno kolo, ki ga je Rimac predstavil kar v Meštrovičevem paviljonu v Zagrebu in je veliko bolj kot predhodnik greyp G12 "kolo", je opremljeno s snemljivo litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 700 vatnih ur, ki ni integrirana v sam okvir kolesa in s tem ne oslabi njegove strukturne trdnosti, omogoča pa do 100 kilometrov vožnje. Za pogon skrbi elektromotor z nominalno močjo 250 in vršno močjo 450 vatov, ki ga je podjetje optimiziralo z lastno krmilno elektroniko in omogoča hitrosti do 25 kilometrov na uro.
Greyp je razvil tudi okvir iz ogljikovih vlaken, pri katerem so izkoristili izkušnje pri razvoju superšportnega električnega avtomobila concept one, omogoča pa slog vožnje enduro, k čemur pripomorejo tudi prednje vilice s hodom 150 milimetrov. Ker gre za električno kolo, elektromotor seveda le pomaga kolesarju in ne poganja kolesa samostojno.
Za upravljanje pogonskega sklopa sicer skrbi osrednji elektronski modul na osrednjem delu krmila, ki omogoča še precej več, saj lahko kolesar nanj poveže tudi svoj pametni telefon in električno kolo spremeni v pametno kolo. Čeprav je kolo povsem funkcionalno tudi brez tega, saj so osnovne funkcije kolesa dosegljive tudi prek stikal na krmilu, kolesar s priključkom pametnega telefona in vključitvijo aplikacije dobi dostop do navigacije, natančnih podatkov o vožnji in celo posnetkov svoje vožnje, za katere poskrbita videokameri, ki sta vgrajeni na sprednji in zadnji del kolesa. Omogoča celo tekmovanje med povezanimi kolesarji. Tudi ko ni priključen na kolo, telefon spremlja dogajanje s kolesom in po potrebi, če ga kdo denimo premika, opozori lastnika, da ta ukrepa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje