Kot je povedal arteonov produktni vodja Simon Bartsch, Volkswagen z arteonom prodira v segment menedžerskih avtomobilov. Po poslovni strukturi se torej dobrika tistim, ki kupujejo bolj premijske avtomobile, kot je passat. A spomnimo se, da ima Volkswagen z menedžerskimi avtomobili za sabo zgodbo, ki se je spominjajo z mešanimi občutki. Phaeton, za katerega so v Dresdnu zgradili celo stekleno manufakturo, je namreč neslavno sklenil svojo prodajno pot in še ni jasno, kdaj in ali se bo sploh kdaj vrnil.
V prednosti, ker je "zgolj Volkswagen"
Zato pa se novi najimenitnejši volkswagen nagovarjanja menedžerjev z avtomobilom ljudskega porekla loteva na bolj premišljen način - z obliko audija A7, a brez njegovih slabosti. Ljudskost znamke, ki izdeluje "avtomobile za folk", namreč zagotavlja nižje stroške uporabe in to pri odločevalcih nakupov v podjetjih veliko šteje. Če zaradi drugega ne, pa vsaj zaradi tega, ker nudi slog dragih avtomobilov, pa zaradi svoje značke pri delavcih ni tako vpadljiv. Kot pravi Bartsch, je torej arteonova prednost prav v tem, da je poceni, skratka cenejši od audija, mercedesa in BMW-ja.
Večji od passata
Povrhu pa je tudi praktičen, z večjo medosno razdaljo nudi več prostora za zadaj sedeča poslovneža, tudi dolgonoge sodelavke lahko zlahka prekrižajo svoje noge. Povrhu pa je kot petvratnik s 530-litrskim prtljažnikom tudi veliko bolj praktičen od klasičnih limuzin in tudi kupejev.
Top bencinec zgolj za liter bolj žejen
Z vidika motorjev in voznih lastnosti je arteon seveda top različica že znanih volkswagnov. Resda ponuja tudi racionalni 1,5-litrski bencinski turbo motor, a v tovrstne avtomobile seveda sodijo najmočnejši motorji, menjalniki in štirikolesni pogon. Pri tem bi predlagali, da se ne zaženete in brez premisleka odločite za popularni dizelski motor. Na predstavitvi smo namreč preizkusili tudi 206 kilovatov močan biturbo bencinski motor in njegova poraba je bila komaj za dobrega pol litra višja od dizelskega motorja, s tem da je vožnja občutno prijetnejša. Konkretno to pomeni, da smo dosegli porabo sedem litrov in pol, s tem da smo aktivni tempomat nastavili na kar maksimalnih 210 kilometrov na uro - te smo seveda na nemški avtocesti tudi zlahka dosegli, a naravnost revolucionarno je tudi to, da smo imeli to hitrost vključeno tudi, potem ko smo zapeljali z avtoceste, na podeželske ceste in v naselje. Arteon je namreč vožnjo samodejno prilagajal hitrostnim omejitvam.
Z aktivnim tempomatom nikoli prehitri
Pri izvozu z avtoceste, v ostrih zavojih in pred križišči je torej arteon samodejno znižal hitrost, tudi v conah 30 smo bili z 210 km/h na tempomatu povsem varni pred kaznijo, ne zmore pa še ustaviti pred rdečo lučjo, tudi ne zna preveriti, ali je recimo na desni strani vse prosto. Znano ime, a revolucionarne izboljšave pa nosi tudi tako imenovani emergency assist. Govorimo o sistemu, ki samodejno ustavi avtomobil, če voznik med vožnjo recimo doživi kap, avtomobil to ugotovi tako, da ga poskuša zdramiti z večkratnim hipnim zaviranjem, in če se voznik ne odzove, avtomobil samodejno ustavi vozilo in prižge varnostne utripalke. Novi arteon v teh primerih zna samodejno zapeljati čez več voznih pasov na desni rob ceste, pred tem seveda preveri, ali na sosednjih pasovih ni vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje